سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت:

قیمت محصولات خودرویی باید بتواند تولید و تقاضا در بازار را تنظیم کند

تهران (پانا) - به دنبال تصویب افزایش قیمت خودروهای غیرمونتاژی، درب کارخانه، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت معتقد است که قیمت هر محصول باید بتواند تولید و تقاضای آن محصول را در بازار تنظیم کند و وزارت صمت مجری مصوبه شورای رقابت خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۶۰۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
قیمت محصولات خودرویی باید بتواند تولید و تقاضا در بازار را تنظیم کند

به گزارش ایسنا، در جلسه امروز (سه‌شنبه ١۵ فروردین ماه١۴٠٢) شورای رقابت دستورالعمل افزایش قیمت محصولات خودروسازان به تصویب اعضا رسید و بالاخره پس از بالغ بر یکسال، محصولات خودرویی داخلی مجوز افزایش قیمت رسمی درب کارخانه را که از آن به عنوان اصلاح قیمت‌ها یاد می‌شود، دریافت کردند.

طبق اعلام یک مقام مسئول در شورای رقابت به این خبرگزاری، در جلسه امروز کارگروه خودروی شورای رقابت، پیشنهادات سازمان حمایت، کارشناسان خودرو و دانشگاهیان در مورد قیمت کارخانه‌ای خودروها مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد؛ البته با توجه به اینکه شورای رقابت اجازه قیمت‌گذاری ندارد، میزان افزایش قیمت را برای محصولات داخلی یا همان خودروهای غیرمونتاژی تصویب شده به وزارت صمت ابلاغ می‌کند؛ بر این اساس نامه‌نگاری‌های لازم انجام شده و امشب به این وزارت صمت ابلاغ خواهد شد.

وزارت صمت مجری مصوبه شورای رقابت ‌است

به دنبال تصویب افزایش قیمت خودروهای غیر مونتاژی توسط شورای رقابت، امید قالیباف- سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت- در صفحه توییتر خود، ضمن آرزوی توفیق برای شورای رقابت در ایفای این مسئولیت، تاکید کرد که قیمت جدید هر محصول باید بتواند تولید و تقاضای آن محصول در بازار را تنظیم کند.

قالیباف گفت: اطلاع رسانی در مورد میزان افزایش قیمت خودروها پس از ابلاغ به وزارت صمت از سوی شورای رقابت انجام خواهد شد.

روی نوشت:

''امروز شورای رقابت، افزایش قیمت‌های جدید خودروهای غیر مونتاژی را به تصویب رساند. قیمت هر محصول باید بتواند تولید و تقاضای آن محصول (در بازار) را تنظیم کند.

برای شورای رقابت در ایفای این مسئولیت خطیر آرزوی توفیق داریم. وظیفه وزارت صمت اجرای مصوبه شورای رقابت است که به آن اهتمام خواهیم داشت.''

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار