دادستان مراغه:

۷۰ نفر زندانی مالی در انتظار مساعدت خیّرین هستند

تبریز (پانا) - دادستان مراغه از انتظار ۷۰ نفر زندانی مالی از شهرهای مراغه، بناب، عجب شیر، ملکان و لیلان در زندان مراغه برای پایان دوران حبس و محکومیت خود خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
۷۰ نفر زندانی مالی در انتظار مساعدت خیّرین هستند

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی محمود نعمتی با اعلام این خبر بیان کرد: حدود ۷۰ نفر زندانی مالی از شهرهای مراغه، بناب، عجب شیر، ملکان و لیلان هم اکنون در زندان مراغه دوران حبس و محکومیت خود را سپری می‌کنند که در صورت مساعدت خیرین این شهرستان ها، زمینه آزادی این افراد فراهم می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون تعداد ۳۵۰ خانواده زندانیان شهرستان های مراغه و عجب شیر تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان مراغه قرار دارند و عمدتا توسط خیرین آخرت اندیش مراغه همه ساله مایحتاج عمومی این تعداد خانواده تأمین می‌شود.

نعمتی با تأکید بر حضور خیّرین نیک اندیش در مراسم جشن گلریزان یا حمایت که روز جمعه ۱۸ فروردین ماه در هتل بزرگ ‌مراغه برگزار خواهد شد، ادامه داد: کمک به نیازمندان واقعی جامعه توسط افراد متمول و خیّر همواره مورد تأکید بزرگان دین اسلام بوده و از آموزه های مهم دینی محسوب می‌شود.

دادستان مراغه اضافه کرد: فعالیت حدود ۲۸ موسسه خیریه در زمینه های مختلف در جهت رفع مشکلات متعدد محرومین و نیازمندان در شهرستان مراغه بیانگر این امر است که اهالی بافرهنگ مراغه از قدیم الایام در امور خیریه پیشگام بوده و هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار