معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:

حضور بیش از ۸۰۰ دانش‌آموز در پایگاه‌های مطالعاتی نوروز اصفهان

اصفهان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد بیش از ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم استان از خدمات این پایگاه‌ها استفاده کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۶۰۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از ۸۰۰ دانش‌آموز در پایگاه‌های مطالعاتی نوروز اصفهان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سید احمدرضا بنی‌لوحی، معاون آموزش متوسطه این اداره کل در خصوص پایگاه‌های مطالعات نوروزی اظهار کرد: از بین ۴۱ ناحیه و منطقه آموزش و پرورش استان اصفهان، ۲۸ منطقه اقدام به برپایی پایگاه‌های مطالعات نوروزی برای دانش‌آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم کردند.

وی با بیان این نکته که پایگاه‌های مذکور به مدت ۱۰ روز میزبان دانش‌آموزان علاقه‌مند به مطالعه بوده‌اند اذعان کرد: از بین ۶۸۲ دبیرستان دخترانه و پسرانه استان اصفهان، پایگاه‌های مطالعاتی در ۷۰ دبیرستان برپا شده و بدین ترتیب، بیش از ۱۰ درصد دبیرستان‌های استان مجری این طرح بوده‌اند.

بنی‌لوحی از استقبال بیشتر دختران دانش‌آموز از پایگاه‌های مطالعاتی خبر داد و افزود: در مجموع بیش از ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم استان از خدمات این پایگاه‌ها استفاده کرده‌اند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تأکید بر نقش پایگاه‌های مطالعات نوروزی در ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: حضور مشاور تحصیلی بین دانش‌آموزان، ارائه برنامه مطالعاتی دقیق و رفع اشکال دروس تخصصی با حضور دبیران مجرب از جمله خدمات ویژه این پایگاه‌ها بود که دانش‌آموزان شرکت‌کننده از آن بهره‌مند شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار