معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان البرزی در طرح مهمانی در مهمانی

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از درخشش دانش‌آموزان این استان در طرح کشوری مهمانی در مهمانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان البرزی در طرح مهمانی در مهمانی

سید محمود حسینی ضمن آرزوی سالی پر از موفقیت در تمامی عرصه ها برای دانش آموزان و فرهنگیان گفت: سال پیش رو، سال تحول آفرینی و امید خواهد بود و شما دانش آموزان با پشتکار و تلاش می‌توانید آینده ای درخشان برای خود بسازید.

وی افزود : به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در نوروز ۱۴۰۲، طرح مهمانی در مهمانی با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، استقبال از بهار طبیعت، احیای نقش پدربزرگ و مادربزرگ های خانواده و والدین، حفظ و نگهداشت طبیعت و ماه مهمانی خدا برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: این طرح به مدت ۱۸ روز از تاریخ بیست و پنجم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ تا سیزدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ برگزار و دانش آموزان روزانه به صورت میانگین ۷۰۰ اثر به کانال مهمانی در مهمانی در شبکه شاد ارسال کرده اند.

وی در ادامه بیان کرد : دانش آموزان عزیز می توانند فعالیت های ارسال شده خود را در کانال آثار منتخب دانش آموزان به آدرس mehmanidarmehmani۱۴۰2 @ مشاهده نمایند.

وی همچنین اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده، دانش آموز آوا اصغری پایه پنجم از دبستان ثمین ناحیه ۴ کرج و دانش آموز نازنین زهرا حسینی پایه ششم از دبستان عفاف ناحیه یک کرج جزو منتخبین معمای روزانه کانال "مهمانی در مهمانی" شدند ؛ همچنین اثر دانش آموز فاطمه شفاهی پایه پنجم دبستان شهید چمران ناحیه ۴ کرج به عنوان وصیت نامه شهدا، اثر عسل علی یزدی دانش آموز پایه اول دبستان شهید کشاوری ناحیه ۳ کرج به عنوان زیارت مزار شهید حسن کشاوری به عنوان آثار منتخب مهمانی لاله ها و نیز اثر دانش آموز هلیا میرحسینی دانش آموز دبستان رفیعی شهرستان طالقان به عنوان اثر منتخب مهمانی خدا در کانال "مهمانی در مهمانی" بارگذاری شد.

حسینی ضمن تبریک به دانش آموزان منتخب یادآوری کرد: آثار سایر دانش آموزان نیز که در ایام یاد شده برای گروه های کلاسی خود ارسال کرده اند ،بررسی و در مراسم صبحگاه مدرسه ی خودشان مورد تشویق قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار