مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

بازدید از ۲۵ درصد مدارس استان کرمان

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از بازدید از ۲۵ درصد مدارس استان در روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ توسط ۴۸۰ تیم ارزیابی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از ۲۵ درصد مدارس استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی با تبریک سال جدید سال با راهبرد «کاهش تورم، رشد تولید» از تدوین برنامه عملیاتی در راستای تحقق شعار سال خبر داد.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان است، گفت: در راستای ایجاد عدالت آموزشی کمیته کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی و قرارگاه عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی در سطح استان با اولویت توجه به مناطق محروم استان تشکیل شده است.

رضایی با تقدیر و تشکر از همکاران فرهنگی استان در خصوص حضور ۱۰۰ درصدی در کلاس های درس در روز ۱۴ فروردین ماه جاری گفت: از یک هزار و ۴۵۰ مدرسه استان در این روز بازدید شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت ارزیابی مستمر از فعالیت ها و برنامه ها در حوزه کاری گفت: روند ارزیابی از عملکرد مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان در دستور کار تیم های ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان تا پایان سال تحصیلی جاری قرار دارد.

رضایی افزود: ادارات آموزش و پرورش استان در سال جاری در زمینه نمره امتحانات نهایی و موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری، المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی ارزیابی و رتبه بندی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار