مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٢:

تمام مدارس، با نظارت مدیران در روزهای پایانی تعطیلات؛ آماده بازگشایی در ١۴ فروردین هستند

تهران(پانا) -مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٢، با اشاره بر نظارت فعال مدیران مدارس در روزهای پایانی تعطیلات در آماده‌سازی و تمهید مقدمات حضور دانش‌آموزان؛ از آمادگی تمام مدارس منطقه برای بازگشایی در روز ١۴ فروردین خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تمام مدارس، با نظارت مدیران در روزهای پایانی تعطیلات؛ آماده بازگشایی در ١۴ فروردین هستند

نشست هماهنگی بازگشایی مدارس در روز ۱۴ فروردین ماه، با حضور احمدرضا اصلانی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٢ برگزارشد.

در این نشست که به صورت غیرحضوری برگزار شد، اصلانی ضمن تبریک سال جدید، ماه مبارک رمضان و۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران با مروری بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی، توجه به نکات مطرح و مورد تاکید واقع شده ایشان را مهم برشمرد که می بایست در راس امور باشد.

وی با تاکید بر حضور مدیران مدارس جهت آماده سازی مدرسه و کلاسهای درس از لحاظ بررسی محیط مدرسه و کلاس، رفع نواقص احتمالی، فراهم کردن مواد ضدعفونی و بهداشتی و ... در روزهای ١٢ و ١٣ فروردین اظهار کرد: به جهت تغییر فصل؛ آلرژی و بیماری‌های ویروسی مد نظر باشد و نسبت به هشدارهای مراکز بهداشتی و پزشکی اقدامات لازم انجام شود. همچنین برقراری ارتباط با اولیا و دانش آموزان جهت اطلاع رسانی آغاز به کار مدارس ازروز ١۴ فروردین و برگزاری برنامه های ویژه بهار طبیعت و بهار قرآن از اقدامات مهم است که باید از سوی مدیران مدارس مورد توجه قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٢ شهر تهران بابیان اینکه کلاسهای درس از ۱۴ فروردین فعال است خاطرنشان کرد: به جهت زمان کم باقیمانده از سال تحصیلی نسبت به جبران دروس عقب مانده و برگزاری کلاسهای فوق العاده تا رساندن دانش آموزان به سطح مطلوب آزمون های خردادماه می بایست مدارس به کمک معلمان، تمهیدات لازم را فراهم کنند.

اصلانی افزود: باتوجه به ایام ماه مبارک رمضان مدارس نسبت به امور فضیلت‌ها چون برگزاری نماز جماعت، تلاوت قرآن و ذکر دعا ومراقبتها از بی توجهی افراد نسبت به ماه مبارک رمضان؛ اهتمام داشته باشند، بنابراین شایسته است برنامه های متنوع فرهنگی و مراسم های مذهبی خاص این ماه مبارک الهی نیز اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار