رزمنده دوران دفاع مقدس:

رمضان ماهی برای نزدیک‌تر شدن به خداوند

جوادآباد (پانا) - رزمنده دوران دفاع مقدس، ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای دست یافتن به خداشناسی و خودشناسی بیشتر دانست و ار خاطرات زمان حضور خود در ماه مبارک در جبهه‌های حق علیه باطل روایت کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
رمضان ماهی برای نزدیک‌تر شدن به خداوند

مجید احمدی‌شندی، رزمنده دوران دفاع مقدس، در رابطه با ماه مبارک رمضان به پانا بیان کرد: «ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خداست. ما در این ماه، مهمان خداوند می‌شویم و در این ماه بزرگ می‌توانیم به خداشناسی و خودشناسی بیشتری دست یابیم و به خداوند نزدیک تر شویم.»

وی در رابطه با حس و حال رزمندگان در ماه مبارک رمضان گفت: «رزمندگان در ماه مبارک رمضان، حس و حالی معنوی و وصف ناشدنی داشتند. آنها بسیار دعا می‌کردند و قرآن می‌خواندند که در شب های قدر این معنویت و انس با قرآن و دعاها بسیار افزایش می یافت.»

احمدی افزود: «البته بعضی اوقات اتفاقاتی می افتاد که رزمندگان نمی‌توانستند روزه بگیرند؛ برای مثال به مدت پنج و یا شش روز به مکان های دور برای ماموریت می‌رفتند که آنها پس از بازگشت روزه هایشان را به‌جا می آوردند، اما آنهایی که می‌دانستند و یقین داشتند که در جایی که هستند خواهند ماند، ده روز ده روز قصد اقامت می‌کردند و روزه هایشان را بجا می آوردند.»

این رزمنده دوران دفاع مقدس، در رابطه با مقام شهدا، اظهار کرد: «شهیدان از مقام بسیار بالایی برخوردارند و مایه امنیت ما هستند؛ اگر آنها در آن زمان از جان خود بخاطر مردم و کشور نمی‌گذشتند، امروز شاید ما نیز وجود نداشتیم که بخواهیم در مورد آنها سخن بگوییم. ما به آنها مدیون هستیم و وظیفه داریم که راهشان را ادامه دهیم.»

دانش‌آموز خبرنگار: معصومه حاجی پور شندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار