در راستای اجرای پویش «هلال رحمت» انجام شد؛

توزیع بیش از هزار بسته غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی

بیرحند (پانا) - معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت با اجرای پویش هلال رحمت، از آغاز سال نو تاکنون بیش از هزار بسته غذایی و پوشاک بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۳۵۹۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از هزار بسته غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی

احمد بخشی با اشاره به پویش «هلال رحمت»، بیان کرد: این طرح با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری، بسیج منابع مردمی و داوطلبی در تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌های کمتر برخوردار شهری و روستایی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه علاوه بر تمامی فعالیت‌های امدادی، حمایت معیشتی و تأمین امنیت غذایی قشر‌های محروم به منزله یک برنامه و راهبرد مهم مدنظر جمعیت هلال احمر است، گفت: در راستای اجرای پویش «هلال رحمت»، ۴۳۷ بسته غذایی از شروع طرح بین نیازمندان استان توزیع شده است.

بخشی ارزش این بسته‌ها را ۲۸۵ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: همچنین ۷۵۴ ثوب البسه به ارزش ۶۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

بنا به گفته معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، ۴۷ داوطلب و ۱۲ خیر در راستای اجرای این پویش با جمعیت هلال احمر همکاری داشته‌اند.

وی ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در این پویش کد‌ دستوری #۹*۱۱۲* را شماگیری کرده و یا به شعب و خانه‌های هلال در سطح استان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار