امام جمعه خیرآباد:

اقتدار و عظمت کنونی نظام اسلامی، مرهون ازدیاد دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی است

ورامین (پانا) - امام جمعه خیرآباد، اقتدار و عظمت کنونی نظام اسلامی را مرهون ازدیاد دانش‌آموزان در تراز انقلاب دانست که خروجی آموزش صحیح هستند.

کد مطلب: ۱۳۵۹۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اقتدار و عظمت کنونی نظام اسلامی، مرهون ازدیاد دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد طرزی امام جمعه خیرآباد در دیدار با علی عباسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین، آینده را متعلق به نظام تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: در سایه توجه به آموزش و پرورش و رفع مشکلات معلمان انسان‌هایی شایسته و پاکدامن تربیت شده و تحویل جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش عامل موثر در فرهنگ‌سازی هر کشور است، ادامه داد: اقتدار یک کشور مرهون تقویت نظام فرهنگی بوده و هر جامعه‌ای که از فرهنگ و آموزش فاصله بگیرد، تباهی نسل آینده و کنونی را رقم زده است.

همچنبن عباسی در این دیدار ضمن تبریک سال نو، گفت: در سال جدید با توجه به طرح هایی که می‌شود اجرایی کرد، جلسات متعددی را در راستای امور تربیتی دانش آموزان برگزار خواهیم کرد تا ظرفیت های که همه بخش های فرهنگی دارند را پای کار بیاوریم و یک برنامه عملیاتی را در سطح شهرستان شروع کنیم.

مدیر آموزش و پرورش نیز در این نشست با بیان اینکه مسیر حرکت در آموزش و پرورش، مطابق سند تحول بنیادین است، گفت: سند تحول آموزش و پرورش نقشه راه ما در دوران مسئولیت و مدیریت در حوزه آموزش و پرورش خواهد بود و تلاش می‌کنیم تا منویات مقام معظم رهبری را در حوزه آموزش و پرورش تامین و برآورده کنیم.

وی در پایان افزود: به ایجاد سه کارگروه تخصصی آموزشی، پرورشی، مالی و فناوری با دعوت از افراد صاحب‌نظر و متخصص اعم از درون‌سازمانی و برون‌سازمانی برای ارتقاء برنامه‌های آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش سیاسی، باندی، جناحی قابل قبول نیست و به چنین افرادی حق ورود به حوزه تعلیم و تربیت داده نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار