اولین دوره آموزش خبرنگاری پانا در شهرستان ورامین

ورامین (پانا) - اولین دوره آموزش خبرنگاری پانا در شهرستان ورامین با حضور کارشناسان سازمان دانش‌آموزی و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد .

کد مطلب: ۱۳۵۷۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره آموزش خبرنگاری پانا در شهرستان ورامین

سازمان دانش‌آموزی شهرستان ورامین با شعار "هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی" شروع به آموزش خبرنگاران جوان و علاقمند به خبر و خبرگزاری در سطح مناطق کرده است و اولین دوره آموزش خبرنگاری پانا منطقه‌ای امروز با حضور دانش آموزان علاقمند به خبرگزاری پانا به صورت حضوری برگزار شد .

شهربانو رجبی، مدرس کارشناس سازمان دانش‌آموزی شهرستان ورامین در این دوره آموزشی گفت: اصول و فنون خبر و خبرنویسی و تمام آن چیزی که یک خبرنگار باید بداند در این دوره‌ها به دانش آموزان، آموزش داده می شود.

وی افزود: دانش آموزانی در این زمینه موفق هستند، که در راستای هدف خود تلاش کنند و از آموخته های خود به خوبی استفاده کنند و تا حد ممکن از حاشیه و حاشیه سازی به دور و در کار خود صراحت بیان داشته باشند.

رجبی ادامه داد: خبرگزاری پانا یک فضای تربیتی است که می تواند تربیت اجتماعی دانش آموزان را در زمینه های نظم پذیری و قانونمداری، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی و تقویت هویت ایرانی اسلامی در بستر ارتقای سواد رسانه ای محقق کند.

پس از پایان این دوره آموزشی، دانش آموزان دختر و پسر توانمند و فعال به دوره بعدی، یعنی دوره استانی راه یافته و پس از آموزش های نهایی و فعالیت های مورد نظر با دریافت کارت خبرنگاری، از خبرگزاری پانا، به عنوان خبرنگاران استانی انتخاب می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار