ارائه خدمات هلال‌احمر خراسان جنوبی به مسافران در ۷۰ نقطه

بیرجند (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه هلال احمر در ۷۰ نقطه از استان به مسافران نوروزی خدمات مختلفی ارائه می‌کند، گفت در راستای کاهش حوادث ترافیکی، ۱۰ خانه هلال در حاشیه جاده‌ها به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات هلال‌احمر خراسان جنوبی به مسافران در ۷۰ نقطه

محمد علی کاوسی با اشاره به رسالت های ذاتی هلال احمر بیان کرد: در کنار اجرای طرح خدمات بشردوستانه و امداد و نجات به مسافران نوروزی هلال احمر، ۱۰ خانه هلال به صورت داوطلبانه در حاشیه جاده‌های استان ایستگاه‌های سلامت و فضای دوستدار کودک برپا کرده اند.

وی با بیان اینکه فعالیت این خانه‌های هلال با همکاری هلال احمر، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: ایستگاه‌های فعال در این خانه‌ها به ارائه خدمات آموزشی در قالب طرح سلامت سفر، ارائه نکات ایمنی به رانندگان و مسافران، راهنمایی مسافرین و دعوت از مسافران برای پیوستن به کمپین بهرفت می‌پردازند.

کاوسی با بیان اینکه این خانه‌ها در چهار شهرستان طبس، قائن، نهبندان و زیرکوه فعال هستند، گفت: این خانه‌ها از ابتدای سال جاری فعال شده و در کنار ۴۸ پایگاه ثابت و موقت و ۱۲ پست ثابت و سحاب جمعیت به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار