استقبال گردشگران نوروزی از تور مراغه گردی

مراغه (پانا) - تورهای مراغه گردی، حرکتی در راستای معرفی بیشتر این شهر و حرکت فرهنگی، ایجاد زمینه برای شناخت و آشنایی هرچه بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی است.

کد مطلب: ۱۳۵۸۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
استقبال گردشگران نوروزی از تور مراغه گردی

تورهای مراغه گردی، طرحی فرهنگی و گردشگری است که از چند سال پیش در این شهرستان آغاز شده و مسافران، گردشگران و میهمانان نوروزی در سال جدید با همراهی راهنمایان و کارشناسان از 10 اثر شاخص تاریخی این شهرستان بازدید می کنند.

در این تور گردشگری، مسافران نوروزی می توانند از آثار تاریخی این شهرستان از جمله رصدخانه تاریخی، گنبدهای چهارگانه تاریخی، موزه های سنگ نگاره و ایلخانی، معبد مهر و مقبره اوحدی مراغی و موزه فسیل شناسی بازدید کنند.

این تور فرهنگی و گردشگری، از دوم تا دوازدهم فروردین ماه 1402 در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در آن می توانند در ساعات 10 صبح و 16 عصر در محل خانه خیابانی واقع در خیابان امام خمینی (ره) روبروی امام زاده سید محمد(ع) حضور یابند.

شایان ذکر است شهرستان مراغه با حدود 515 اثر تاریخی و تپه های شناسایی شده جزو 10 شهر دارای بافت غنی تاریخی و فرهنگی در کشور محسوب می شود که حدود 300 اثر تاریخی آن در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار