ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی قم در ماه مبارک رمضان اعلام شد

قم(پانا)- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با ابلاغ بخشنامه‌ای ساعت آغاز به کار ادارات استان قم در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی قم در ماه مبارک رمضان اعلام شد

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، سیدمهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با ابلاغ بخشنامه‌ای ساعت آغاز به کار ادارات استان قم در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

در این بخشنامه با اشاره به تصویب نامه شماره ۲۴۳۱۸۷/ت۱۰۱۱ه مورخ ۲۸/۱۲/۱۴۰۱ هیات وزیران در خصوص تعیین ساعت کار ادارات آمده است، ساعت آغاز به کار کلیه ادارات استان قم به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت رسان آموزشی، بهداشتی و ... در ماه مبارک رمضان با رعایت قوانین و مقررات مربوطه از ساعت ۸ صبح و در روزهای بعد از شب‌های قدر ساعت ۹ صبح اعلام می‌شود. ساعت کار سایر واحدها نیز مطابق جدول بند ۱ تصویب نامه تعیین شده است.

لازم به ذکر است که مطابق تصویب نامه ابلاغی دولت ساعت آغاز به کار مدارس متوسطه ۷:۳۰ و مقطع ابتدایی ۸:۰۰ اعلام شده و بانک‌ها نیز ۷:۳۰ شروع به فعالیت خواهند کرد.

همچنین مراکز آموزش عالی پژوهشی و بخش‌های آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعم از دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها ساعت ۸:۰۰ آغاز به کار خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار