قلعه‌نویی:

باید روسیه را ۵ بر یک می‌بردیم

همه از بازی تیم ملی فوتبال لذت بردند

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که تیم کشورمان باید با نتیجه ۵ بر یک برابر روسیه به برتری می‌رسید.

کد مطلب: ۱۳۵۸۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
باید روسیه را ۵ بر یک  می‌بردیم

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پایان بازی ایران و روسیه گفت: اجازه دهید بهار طبیعت و بهار قرآن را تبریک بگویم. ان شاءالله زیر سایه اهل بیت(ع) باشیم و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم.

قلعه‌نویی افزود: اولا باید به مخالفین احترام بگذاریم و نظرشان قابل احترام است. ما ۵ روز است این تیم را گرفتیم و فکر می‌کنم این بازی یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر بوده است. ما دو وظیفه داریم که گل نخوریم و موقعیت بسازیم. با کمترین موقعیت گل خوردیم. این بازی خیلی مرا امیدوار کرد. واقعا باید از بازیکنانم که جنگیدند تشکر کنم. فکر می‌کنم عدالت بازی ۵ بر یک بود اما مهم نیست. مهم این است که تفکر غالب شود و مردم در استادیوم یک لحظه هم ننشستند و تمام لحظات ما را تشویق کردند.

وی در ادامه در واکنش به سوالی درباره عدم حضور سردار آزمون در این اردو، گفت: خواهش من این است راجع به بازیکنانی که بودند صحبت کنیم. این بازیکنان مانند سربازی وطن بودند. ما بازیکن محوری داشتیم اما بازیکن سالاری نداشتیم. یک تیم بسیار خوب داریم و اگر این ۱۱ بازیکن را کنار بگذاریم ۱۱ بازیکن خوب دیگر داریم. شاید خیلی از این بازیکنان در اردوی بعدی نباشند. باید این بازیکنانی که هستند را دریابیم.

قلعه‌نویی درباره کادرفنی تیم ملی و دستیارانش تصریح کرد: کادر ما هنوز کامل نشده و حتما باید مربی باتجربه‌ای که روی نیمکت جام‌جهانی نشسته باشد را جذب کنیم. از تراکتور خیلی تشکر می‌کنم که مربی خود را در اختیار ما قرار داد. خیلی مربی خوبی است و کیفیت خوبی دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره تیم ملی روسیه هم خاطرنشان کرد: تیم روسیه یکی از تیم‌های خوب است و آنها در شرایط مسابقه نبودند اما پرس‌های ما قدرت بازیسازی را از آنها گرفت. نگرش فوتبال من پرس از جلو است. در نیمه دوم بازیسازی آنها را از بین بردیم و موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم. این بازی خیلی من را امیدوار کرد و خوشحالم که مردم از این بازی راضی بودند. البته از ایده‌آل خود خیلی فاصله داریم. بر خلاف تبلیغات دشمنان وقتی با بازیکنان صحبت کردم همه هم از برنامه‌ریزی و هم از اردو و آنالیز راضی بودند و امیدوارم روز به روز بهتر شویم.

وی درباره انتقادات هم اظهار داشت: مگر می‌شود انتقاد نباشد اما نباید با حب و بغض باشد. باید یک سری مسائل را کنار بگذاریم و به فکر تیم ملی باشیم.

قلعه‌نویی در بخش دیگر نشست بار دیگر درباره دستیارانش صبحت کرد و گفت: بعد از لیگ برتر، الهویی به صورت کامل اضافه می‌شود و بعد از آن هم یکی دو مربی دیگر هم اضافه می‌شود. یکی دوتا مشاور هم می‌آوریم. از تاج ممنونم که با صحبت‌هایش روحیه تیم را بالا برد و باید کاری کنیم مردم با این تیم خوشحال شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: اگر می‌باختیم می‌گفتند هیچی بلد نیستیم و اگر می‌بردیم می گفتند تیم روسیه کامل نبوده است. این سوالات نخ نما شده است. قبل از این هم در سال ۲۰۰۶ این سوالات بوده است.

وی افزود:من اصولی دارم و هیچ وقت از آن اصول کوتاه نمی‌آیم. هر کسی وظیفه‌ای دارد، اتفاقا تشکر من از بزرگترهای تیم بود که صحبت کردند و تیم را کمک کردند. بازیکنان حرفه‌ای هستند و کارشان را بلدند. همه از این بازی با این همه موقعیت و بازی زیبا لذت بردند. از بانوان هم تشکر می‌کنم که حضور پیدا کردند و تیم را تشویق کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار