‌‌رئیس فدراسیون فوتبال:

قلعه‌نویی تا جام‌جهانی در تیم ملی می‌ماند

‌زنان در دیدار روسیه به ورزشگاه می‌آیند

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال از احتمال تمدید قرارداد قلعه‌نویی تا جام‌جهانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
قلعه‌نویی تا جام‌جهانی در تیم ملی می‌ماند

‌رئیس فدراسیون فوتبال که مهمان اولین تمرین تیم ملی فوتبال در سال جدید بود، درباره قرارداد قلعه‌نویی گفت: قلعه‌نویی چهره شناخته‌شده‌ای در فوتبال کشور است و فضای فوتبال کشور را می‌داند و بی‌خبر از مسائل فوتبال و گذشته نیست و سرمربی تیم ملی کشورمان هم بوده‌ است.

وی افزود: در شرایط فعلی بهترین تصمیم را برای انتخاب وی گرفتیم و امروز هم وی را معرفی کردیم و از همه بازیکنان خواستیم کمال همکاری را با سرمربی جدید داشته باشند و به تمام ارکان فدراسیون فوتبال گفته شده که با قلعه‌نویی به صورت کامل همکاری شود.

تاج در ادامه درباره بازی‌های آینده تدارکاتی تیم ملی هم تصریح کرد: برنامه تیم‌ها برای پنجره بازی‌های ملی پر شده و فقط پنجره بازی‌های ملی در شهریور مانده که در حال صحبت با دو تیم هستیم تا بتوانیم در این پنجره از فیفادی‌های تیم ملی استفاده کنیم. در خرداد تورنمنت کافا را داریم که قرار است در اردن برگزار شود و در این جام روسیه هم حضور دارد و با این تیم یک بار دیگر بازی می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا با قلعه‌نویی برخلاف مربیان خارجی قرارداد چند ساله بسته نشده است، هم خاطرنشان کرد: نظر کارشناسان در این خصوص صحیح است که باید زمان بیشتری به مربی داخلی داد. هدف فدراسیون فوتبال هم چنین است و ما قصد داریم قرارداد قلعه‌نویی را تا جام جهانی تنظیم کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان نیز نیاز دارند که بدانند مربی که بالای سر آن‌ها است، تا چه مدت قرارداد دارد و بهتر است بدانند که می‌خواهیم قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی باشد و این موضوع باید در هیات رییسه به تصویب نهایی برسد اما فکر می‌کنم این اتفاق رخ دهد.

تاج درباره جضور تماشاگران در بازی پنجشنبه با روسیه هم اظهار داشت: بازی پنج‌شنبه با حضور هواداران به ویژه بانوان ایرانی و روسی است. با وجود این که اکنون تعطیلات است و حتی تهران هم خلوت است، شرایطی را فراهم کردیم که همه بتوانند از حضور در ورزشگاه استفاده کنند و فقط امیدواریم شرایط بازی ورزشی پیش رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار