در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش اعلام شد؛

با توصیه‌های رئیس‌جمهوری در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه‌بندی معلمان طی روزهای آینده تصمیم‌گیری و اقدام خواهد شد

تهران (پانا) - وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از تاخیر پیش‌آمده در پرداخت حقوق اسفندماه معلمان تصریح کرد با توصیه‌های رئیس‌جمهوری در جلسه روز گذشته هیات دولت در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه‌بندی معلمان طی روزهای آینده تصمیم‌گیری و اقدام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
با توصیه‌های رئیس‌جمهوری در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه‌بندی معلمان طی روزهای آینده تصمیم‌گیری و اقدام خواهد شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ ضمن تبریک ایام و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای همه همکاران فرهنگی گرامی از تاخیر پیش‌آمده در پرداخت حقوق اسفندماه، صمیمانه از همکاران دلسوز و خانواده محترمشان پوزش می‌طلبیم. خدمتگزاران شما در وزارت آموزش و پرورش در طول یک سال گذشته برای دفاع از حقوق همکاران و اجرای کامل قانون رتبه‌بندی به عنوان یکی از ارکان مقرر در سند تحول بنیادین از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده‌اند.

توقع و انتظار این بود که سازمان‌های پشتیبان و تامین‌کننده منابع در اجرای این قانون، همراهی به مراتب بهتری با نظام تعلیم و تربیت می‌داشتند لیکن با توجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق‌العاده رتبه‌بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور ، حقوق اسفند به صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود.

بدیهی است، نظر به هماهنگی به‌عمل‌آمده و حمایت‌های رئیس‌جمهوری محترم در فرمایشات روز گذشته هیات وزیران در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه‌بندی همکاران عزیز طی روزهای آتی تصمیم‌گیری و اقدام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار