منادی سفیدان:

مشکل حقوق اسفندماه یک میلیون معلم و فرهنگی بزودی رفع خواهد شد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت با وجود دستورات صریح رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور؛ سازمان برنامه و بودجه از تأمین کسری رتبه‌بندی خودداری کرده است اما این مشکل به زودی حل و فصل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مشکل حقوق اسفندماه یک میلیون معلم و فرهنگی بزودی رفع خواهد شد

به گزارش صداوسیما، علیرضا منادی سفیدان با انتقاد از سازمان برنامه و بودجه به علت سرپیچی از قانون رتبه‌بندی و دستورات ابلاغی، گفت: درقانون بودجه سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۸ هزار میلیارد تومان اعتبارپیش بینی شده بود که سازمان برنامه و بودجه فقط ۲۷ هزار میلیارد تومان از این اعتبار قانونی را تامین کرده و باوجود منابع قانونی و دستورات آقایان رییسی و مخبر تامین و پرداخت ۱۱ هزار میلیارد تومان کسری موجود را نپذیرفته است.

وی به معلمان و فرهنگیان اطمینان داد این مشکل بزودی حل و فصل خواهد شد.

به گفته منادی سفیدان اگر چه قانون رتبه‌بندی براساس بررسی‌های مجلس ناقص اجرا شده، اما برای آغاز اجرا قابل قبول است و باید با تامین اعتبار و رفع نواقص فنی و اجرایی سال ۱۴۰۲ رضایت بیشتر معلمان را جلب کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر نظارت‌های مجلس در این باره گفت: کوتاهی کنندگان از اجرای این قوانین باید مطابق ماده ۲۳۴ پاسخگوی مجلس باشند و با آعاز به کار مجلس در سال جدید این سرپیچی از قانون را دنبال می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار