منادی سفیدان در گفت‌وگو با پانا خبر داد:

‌رشد 40 درصدی بودجه آموزش‌وپرورش و آموزش عالی در سال آینده

۱۵ هزار میلیارد تومان برای تکمیل مدارس خیرین، کانکسی و عشایری اختصاص یافت/ استخدام سرایدارهای مدارس در دستور کار قرار خواهد گرفت

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از رشد 40 درصدی بودجه آموزش و پرورش در سال آینده و اختصاص 15 هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل مدارس خیرین، کانکسی و عشایری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
‌رشد 40 درصدی بودجه آموزش‌وپرورش و آموزش عالی در سال آینده

علیرضا منادی سفیدان در گفت‌و‌گو با پانا درباره بودجه آموزش و پرورش، اظهار کرد: «امسال برای آموزش عالی و آموزش و پرورش بودجه خوبی در نظر گرفته شده به‌گونه‌ای که بودجه آن‌ها رشدی 40 درصدی داشته است. از سویی دیگر در صحن مجلس مجوز جذب 25 هزار نفر را گرفتیم. همچنین استخدام سرایدارهای مدارس در دستور کار قرار خواهد گرفت و 5 هزار میلیارد تومان نیز برای خوابگاه‌های دانشجویی متاهلین در نظر گرفتیم تا کار احداث آن‌ها انجام شود.»

وی افزود: «15 هزار میلیارد تومان نیز برای ساخت و تکمیل مدارس خیرین، کانکسی و عشایری تعیین کردیم.»

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: «بنیاد شهید محدودیت‌هایی برای ایثارگران ایجاد کرده بود که ما این محدودیت‌ها را حذف کردیم.»

منادی سفیدان بیان کرد: «همچنین به خزانه‌داری کشور اجازه دادیم که اگر شرکت‌ها، بانک‌ها و موسسات دولت که قرار است 60 درصد از بودجه پژوهشی خود را در چهار قسط به صندوق شورای عالی عتف واریز کنند، خزانه، رآساً از حساب آن‌ها بردارد و به حساب شورای عالی عتف واریز کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار