فرماندار شهرستان قرچک خبر داد:

آغاز به کار ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان قرچک

قرچک (پانا) - فعالیت‌های اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان قرچک با حضور فرماندار، شهردار، بخشدار، رییس اداره میراث فرهنگی و سایر مسئولین، با برپایی غرفه‌های متنوع نوروزی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان قرچک

علیرضا فاتحی‌نژاد، فرماندار شهرستان قرچک از آغاز فعالیت‌های اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر خبر داد و اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن نوروز، فعالیت‌های اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر با برپایی غرفه‌های متنوع آغاز شد.

فاتحی‌نژاد در ادامه از تشکیل کمیته‌های مربوط خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای بهبود فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفر شهرستان قرچک از چند ماه پیش با تشکیل کمیته‌های مربوطه در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و تبلیغاتی اندیشیده شده بود.

وی در ادامه در خصوص حجم بالای تردد و سفر در قرچک، افزود: باتوجه به اینکه قرچک دروازه ورودی دیار ۱۵خرداد و سه شهرستان پرجمعیت قرچک، ورامین و پیشوا است، تردد و سفرها به این منطقه از حجم بالایی برخوردار است.

وی ضمن اشاره به وجود آثار تاریخی با قدمت بالا در شهرستان قرچک بیان کرد: امیدواریم با همکاری و فعالیت شبانه‌روز دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و انتظامی، علاوه بر معرفی ظرفیت های شهرستان، میزبان شایسته ای برای مسافران و‌ گردشگران نوروزی باشیم.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار