با اهدای تقدیرنامه از سوی مدیرکل آموزش و پرورش تهران؛

خوش اخلاق ترین کارمند آموزش و پرورش منطقه 12 تهران مورد تجلیل قرار گرفت

تهران (پانا) - با اهدای تقدیرنامه‌ای به امضای مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، از وحید خسروی‌نیا خوش اخلاق ترین کارمند آموزش و پرورش منطقه 12 تهران به دلیل اکرام به ارباب رجوع و اهتمام در تمشیت امور برای سعادت و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
خوش اخلاق ترین کارمند آموزش و پرورش منطقه 12 تهران مورد تجلیل قرار گرفت

تقدیرنامه مدیرکل آموزش و پرورش تهران، توسط احمدرضا اصلانی مدیرآموزش و پرورش منطقه ١٢ پایتخت، در آیینی با حضور اعضای شورای معاونین اداره و جمعی از کارکنان واحدهای مختلف اداری و آموزشی به خسروی‌نیا اهداء شد.

متن تقدیرنامه مدیرکل خطاب به خسروی‌نیا به این شرح است:

هو البصیر

«و من یشکر فانما یشکر لنفسه (لقمان ١٢)»

جناب آقای وحید خسروی نیا

مسئول محترم دفتر مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۲

به رسم یاد بود و به پاس قدردانی از شما که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت‌های لازم کاری، احترام و اکرام به ارباب رجوع، تقویت حضور و تمشیت امور برای سعادت و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت اهتمام می ورزید، این لوح تقدیر، پیشکش حضور پر لطفتان می گردد. رجای واثق دارم، تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسئولیت های قانونی، حفظ حقوق مردم، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و وجدان کاری عدالت، صداقت، امانت داری، راز داری و خدمت به مردم را سرلوحه گفتار و کردار خود قرار داده و ارزشهای دینی انسانی، اجتماعی، و قوانین، مقررات و ضوابط را در انجام فعالیتهای سازمانی و اداری رعایت نموده و در همه حال به احکام الهی مقررات حاکم و منشور اداری و اخلاقی پایبند بوده و تلاش خود را در جهت جلب رضای ایزد متعال به منظور نیل به روابط و مناسبات عادلانه انسانی در جامعه و مهر ورزی به انسانها و اعتلای سطح علمی و فرهنگی به کار می بندید و همواره شادابی و نشاط را در محیط کار ترویج می‌نمایید.

از آستان ربوبی توفیقات روزافزون شما را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و اعتلای نظام تعلیم و تربیت اسلامی مسئلت می‌کنم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران

علیرضا کریمیان

وحید خسروی‌نیا با حدود ١۵ سال سابقه کار در بخش اداری آموزش و پرورش، هم اکنون مسئول دفتر مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٢ تهران است و سابقه مسئولیت در واحد روابط عمومی آموزش و پرورش این منطقه را هم در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار