در سی امین جشنواره دانشجویی کشوری:

آموزگار منطقه ۱۸، دانشجوی نمونه کشوری شد

تهران (پانا) - در آیین تجلیل از برترین‌های جشنواره دانشجویی کشوری، آموزگار منطقه ۱۸ به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزگار منطقه ۱۸، دانشجوی نمونه کشوری شد

آیین تجلیل از برترین‌های سی امین جشنواره دانشجویی کشوری با هدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برای رقابت در ابعاد مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری، با حضور محمد مخبر؛ معاون اول رئیس جمهور، محمدعلی زلفی‌گل؛ وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری، بهرام عین اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از دانشجویان برتر دانشگاه‌های مجموعه‌های وزارت علوم، وزارت بهداشت و بین‌الملل به عنوان دانشجویان نمونه انتخاب شدند.

«مریم فلاحی» دانشجوی رشته تکنولوژی آموزشی در مقطع دکتری از دانشگاه علامه طباطبائی و آموزگار پایه پنجم دبستان غیاثی منطقه ۱۸ در سی امین دورۀ جشنواره دانشجوی نمونه کشوری به عنوان دانشجوی نمونه معرفی شد.

این جشنواره با ثبت نام 553 دانشجو آغاز به کار کرد که پس از انجام فرآیند داوری در مرحله دانشگاهی، 52 نفر از داوطلبان به داوری مرحله کشوری راه یافته و در پایان روند داوری‌ها، تعداد 16 نفر از دانشجویان به عنوان برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه کشوری در سال 1401 انتخاب شدند.

گفتنی است مریم فلاحی، آموزگار منطقه ۱۸ و دانشجوی برگزیده سال 1401 در بنیاد نخبگان البرز موسوم به نوبل ایرانی، کسب رتبه 5 کشوری در کنکور مقطع کارشناسی ارشد در سال 1392، کسب رتبه 5 کشوری در کنکور مقطع دکتری در سال 1397، ثبت بیش از 70 عنوان مقاله در مجلات متعدد خارجی و داخلی و همایش های ملی و بین المللی، دانشجوی برگزیده دانشگاه علامه طباطبائی در مقطع دکتری در بیست و نهمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در سال1400، دانشجوی برگزیده دانشگاه علامه طباطبائی در مقطع دکتری در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در سال 1401، سردبیری و مدیر مسئولی مجله علمی- تخصصی فناوری آموزشی در دانشگاه علامه طباطبائی از سال 1397 تاکنون و عضویت کارگروه تدوین رتبه بندی معلمان در مرکز سنجش و ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش برخی از افتخاراتی است که فلاحی در کارنامه علمی و عملی خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار