مدیرآموزش و پرورش شهرستان‌ شهریار:

یکی از اهداف اجرای طرح «مدرسه انقلاب»، کشف استعداد دانش‌آموزان در زمینه روایتگری است

شهریار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار، یکی از اهداف اجرای این طرح را کشف استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه روایتگری عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اهداف اجرای طرح «مدرسه انقلاب»، کشف استعداد دانش‌آموزان در زمینه روایتگری است

محسن نوروزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در مراسم اختتامیه طرح «مدارس انقلاب» انجمن اسلامی دانش‌آموزی، در رابطه با هدف از برگزاری مدرسه انقلاب بیان کرد: «یکی از اهداف اجرای طرح «مدرسه انقلاب»، کشف استعدادها است. دانش‌آموزان بوسیله روایتگری، فردای انقلاب را به زیبایی ترسیم می‌کنند. زمانی که دانش آموز، روایتگر است به خوبی دیروز انقلاب را بیان می‌کند و امروز انقلاب را شرح می‌دهد.»

نوروزی در ادامه مطرح کرد:«یادگیری دانش‌آموزان در مقطع خود، قابل تحسین است و برای ما و دانش آموزان درک انقلاب آسوده‌تر خواهد شد.»

نوروزی در تشریح معنی کشف استعداد، تأکید کرد:«کشف استعداد به این معنی است که باید به دانش آموزان اعتماد کرده و به آنها مسئولیت واگذار کرد؛ یکی از اهداف بزرگ آموزش و پرورش کشف استعداد دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی است.»

در ادامه‌ این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن پناهی مسؤل انجمن اسلامی آموزش و پرورش شهرستان شهریار اظهار کرد:«در سال گذشته فقط در ۲۰ مدرسه طرح «مدرسه انقلاب» برگزار شد اما اکنون شاهد رشد حدود ۳۰۰ درصدی در اجرای این طرح در مدارس بودیم.»

دانش آموز خبرنگار: محدثه مجیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار