معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد:

اجرای ۲۳۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها

تهران (پانا) - معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای بیش از ۲۳۴ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۲۳۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مجید جودی درباره عملکرد بنیاد مسکن در احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی در روستاها در سال ۱۴۰۱ و از ابتدای اجرای طرح، افزود: ۲۳۴ هزار و ۷۲۸ واحد روستایی نهضت ملی مسکن از ابتدای اجرای این طرح با تلاش بنیاد مسکن و همکاری مردم، وارد مرحله عملیاتی و اجرایی شد.

معاون بنیاد مسکن توضیح داد: از ۲۰۰ هزار واحد مصوب در سال ۱۴۰۱ به ازای هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان، تعیین شده بود که تاکنون ۱۶۲ هزار واحد برای پرداخت وام به استان‌ها ابلاغ شده است و مابقی نیز به زودی ابلاغ می‌شود همچنین از مجموع ۱۶۲ هزار واحدی که به بانک‌های عامل ابلاغ شده است، ۱۴۶ هزار و ۴۲۶ نفر توسط بنیاد مسکن به بانک معرفی شدند که تسهیلات آنها پرداخت شود. ۶۲ هزار و ۳۷ نفر نیز وام را دریافت و کار عملیاتی و اجرایی واحدها را آغاز کردند.

جودی یادآور شد: در دی سال جاری، تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ابلاغ و اجرایی شد که همین روند سبب شد تا ساخت واحدها و مشارکت مردم اندکی با اختلال همراه شود.

وی تصریح کرد: پرداخت سهمیه سال ۱۴۰۲ به طور کامل در دستور کار است و با روندی که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد و قول رییس جمهوری برای نهضت ملی مسکن در بخش روستایی، شاهد تحقق کامل این مهم در طی دولت سیزدهم خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار