مدیر آموزش و پرورش شهر جوادآباد :

برنامه‌های آموزشی سرفصل کارهای آموزش و پرورش جوادآباد خواهد بود

جوادآباد ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش شهر جوادآباد در رابطه با برنامه‌های سال ۱۴۰۲ در آموزش و پرورش این منطقه بیان کرد، برنامه‌های آموزشی سرفصل کارهای آموزش و پرورش جوادآباد، در سال جدید خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۵۶۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های آموزشی سرفصل کارهای آموزش و پرورش جوادآباد خواهد بود

عابده مرادی مدیر آموزش و پرورش شهر جوادآباد ماه مبارک رمضان و آمدن فصل بهار، بیان کرد : « اولین برنامه ما برای سال ۱۴۰۲ این است که از تمام همکارانمان خواسته ایم که سه هدف مهم در حیطه کاری خودشان را بنویسند و نقاط قوت ، نقاط ضعف ، فرصت ها و تهدید های کار خود را استخراج کنند و هرکدام سه عدد هدف مهم را برای خودشان به صورت چشم انداز تعریف کنند و در همان راستا حرکت کنند » .

مرادی افزود : « همانطور که همه ما می دانیم بحث آموزش به واسطه ویروس کرونا لطمه های سختی خورده است ، قطعاً برنامه‌های آموزشی سرفصل کارهای ما خواهد بود . بحث مهارت‌محوری، اهمیت دادن به هنرستان ها، توجه خاص به رشته‌های علوم پایه و ارتقای سطح علمی دانش آموزان ، هدایت تحصیلی درست و شایسته، که همه این موارد در سال جدید، مورد توجه خواهد بود » .

وی درباره حوزه پرورشی گفت:« در حوزه پرورشی توجه ویژه به دانش آموز‌محوری و نقش دادن به دانش آموزان عزیز در تشکل‌های مختلف، جلسات همفکری و هم اندیشی با دانش آموزان تشکیل هیئت های دانش آموزی، ارتقاء سطح کیفی فعالیت های پرورشی و هم دل کردن و همراه کردن همه فعالین فرهنگی و دغدغه مندان در راستای پیشرفت و توسعه تربیت در بخش جوادآباد خواهیم داشت» .

مدیر آموزش و پرورش شهر جوادآباد ادامه داد: « در حیطه انجمن و اولیا، طرح سه شنبه های روشنا که هر هفته با حضور یک انجمن از یک مدرسه برگزار می شود، که حتماً ادامه خواهیم داد تا فاصله ما با اولیا کم بشود و در دل خواسته ها و نیازهای خانواده ها قدم برداریم و بتوانیم از ظرفیت آن ها برای ارتقای مسیر آموزش و پرورش استفاده بکنیم » .

دانش آموز خبرنگار : مهدیار اردستانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار