زهره شکوفنده راوی «آتش و باد» شد

تهران (پانا) - دوبلور پیشکسوت سینما و تلویزیون، سریال تاریخی «آتش و باد» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان را روایت می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۵۶۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
زهره شکوفنده راوی «آتش و باد» شد

به گزارش روابط عمومی این سریال، زهره شکوفنده که در آثار بی شماری به عنوان صداپیشه فعالیت داشته، صاحب صدایی گرم و شنیدنی است که برای مخاطبان از جوان گرفته تا پیر آشنا است.

«آتش و باد» با نام قبلی «جشن سربرون» روایتی در دل تاریخ است که در آن عشق، آتش خشم را شعله ور می‌کند. این سریال با یک جنگ بزرگ ادامه پیدا می‌کند و همزمان پرداخت‌هایی به فراز و فرودهای تاریخی ایران در عصر مشروطه دارد.

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، نادر فلاح، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌ میرزایی، مهران نائل از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

داستان «آتش و باد» این چنین است: «بهادر کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه سرخو رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعمویش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگتری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.»

این سریال به تهیه کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی محصول مرکز سیما فیلم است و در ۵۸ قسمت به عنوان سریال نوروزی شبکه سه سیما از آخرین جمعه امسال۲۶ اسفندماه ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن می‌رود‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار