فرماندار اسلامشهر:

تحول خوب در آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت‌های مسجد، مدرسه و محلات صورت می‌گیرد

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر، بر توجه دشمن به آموزش و پرورش و نسل تمدن‌ساز آینده، یعنی دانش‌آموزان تاکید کرد و پیوند مسجد، مدرسه و محلات با اولیا را ظرفیت خوبی برای تحول در آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۶۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تحول خوب در آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت‌های مسجد، مدرسه و محلات صورت می‌گیرد

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش که در آموزشگاه هیأت امنایی پانزده خرداد شهرستان برگزار شد، در سخنانی بیان کرد: سالی پرتراکم در آموزش و پرورش اسلامشهر همراه با برنامه‌های خوب و هدایت مدیر و فعالیت کادر آموزش و پرورش را داشتیم.

وی افزود: حساسیت نسبت به آموزش و پرورش بالا است و امیدواریم که جامعه فرهنگیان هم که تاکنون سربلند بودند، در ادامه راه هم موفق باشند و دشمن به آموزش و پرورش و نسل تمدن‌ساز آینده یعنی دانش‌آموزان بیشترین توجه را دارد و از سوی دیگر مسجد، مدرسه و محلات به همراه اولیا در کنار هم می‌توانند ظرفیت خوبی را در آموزش و پرورش ایجاد کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان‌ اسلامشهر نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: خداوند متعال درجه عالمان و تعلیم دهندگان را بالا می‌داند و در تعالیم پیامبر اسلام و ائمه (ع) بر طلب دانش و علم تأکید شده است.

وی تصریح کرد: اکنون دشمن تهمت ناروایی را به جمهوری اسلامی را نسبت می‌دهد، که دانش آموزان را مسموم می‌کنند و این در حالی است که دین اسلام از چهارده قرن پیش بر علم آموزی اصرار داشته و اعتقاد در دین بر این است که انسان هیچ وقت انسان از تحصیل فارغ نخواهد شد.

امام‌جمعه اسلامشهر گفت: دوره دشمنی در حوزه آموزش و پرورش از طرح بیست‌،سی آغاز شد و در دوران فعلی وقتی دانشمندان ما با وجود تحریم، در علم و دانش سرآمد جهان هستند، دشمن تحمل این موفقیت‌ها را ندارند.

سپس اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش عناوین آن را شامل، برگزاری جلسه توانمندسازی مربیان تربیتی، کلنگ‌زنی دو واحد آموزشی در شهرک امام حسین(ع) با هدف محرومیت زدایی، برگزاری هفته فرهنگی و نمایشگاه مهارت‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان، تهیه بانک اطلاعاتی نخبگان، طرح توجه به بازمانده‌های از تحصیل، همایش جوان بصیر،اردوی راهیان پیشرفت، جشن تکلیف، یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز و کسب رتبه‌های برتر ورزشی استانی دانش‌آموزان را برشمرد.

مسئول ستاد اسکان نوروزی ۱۴۰۲ آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی افزود: مدرسه شهدای ایران تایر به صورت موقت از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین با چهار اتاق ویژه و تجهیزات کامل در اختیار مسافرین نوروزی قرار خواهد گرفت که با اطلاع‌رسانی در ورودی شهر و ثبت اطلاعات مسافران نوروزی در سامانه اجرا خواهدشد.

در این برنامه به صورت نمادین اتاق بهداشت آموزشگاه پانزده خرداد و همزمان در سایر واحدهای آموزش و پرورش اسلامشهر افتتاح شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار