تشکری هاشمی در جلسه شورای شهر تهران:

خط متروی هشتگرد هرچه زودتر تعیین تکلیف شود

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران خواستار تعیین تکلیف خط متروی هشتگرد شد؛ چراکه در صورت وقوع حادثه در شرایط فعلی، کسی نمی‌تواند پاسخگو باشد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
خط متروی هشتگرد هرچه زودتر تعیین تکلیف شود

سید جعفر تشکری هاشمی در یکصد و سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درباره مترو هشتگرد، گفت: در طول این سالها تلاش شد و ۲۶ کیلومتر خط مترو هشتگرد به صورت ناقص ساخته شد. شهردار وقت تهران با اجرای این طرح موافقت نکرد و با فشارهایی که وارد شد شهرداری به صورت آزمایشی و در طول ۹ ماه به شرط پرداخت هزینه ها به تهران، خط را راه اندازی کرد.

وی افزود: از این ۹ ماه، سه سال گذشته است و روزانه ۳۰۰ نفر با قطارهای این مسیر جابجا می شوند که چند اشکال دارد؛ این قطار در تهران و حومه نیست و اعزام نیروهای شرکت مترو به خارج از استان تهران فاقد وجاهت قانونی است، از طرفی هم این خط پست برق ندارد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه هیچ کسی نمی تواند عواقب مدت پس از ۹ ماه را بپذیرد، گفت: در صورت وقوع هرگونه حادثه ای هیچ کسی نمی تواند پاسخگو باشد. تقاضا می شود هرچه سریع تر این خط به وزارت راه و شهرسازی واگذار شود و یا در قراردادی مشخص بین شهرداری و وزارت راه و شهرسازی، وضعیت تعیین تکلیف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار