اعطای حکم مشاوران نوجوان آموزش و پرورش ناحیه 4 قم

قم (پانا) - دومین نشست علنی مجلس دانش‌آموزی ناحیه چهار با اعطای حکم مشاوران نوجوان آموزش و پرورش ناحیه چهار قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اعطای حکم مشاوران نوجوان آموزش و پرورش ناحیه 4 قم


سیدعلیرضا‌ دادمرزی ‌رئیس‌سازمان‌ دانش‌آموزی در این نشست ‌با اشاره به همت بلند دانش آموزان در زمینه های گوناگون به ویژه در دهه ۵۰ که منجر به انقلاب اسلامی گشت و همچنین نمونه های بارز آن در روزهای اخیر گفت: به لطف خدا دانش آموزان ما از منظر توانمندی و آگاهی نسبت به مسائل روز به جریان سازی بی بدیل رسیده اند.
وی افزود: در هفته گذشته و در ایام نیمه شعبان‌کمیته‌ دانش‌آموزی‌ستادتکریم‌زائران‌نیمه شعبان با همت خود توانستند یکصد و پنج هزار نفر را اسکان دهند.
رئیس سازمان دانش آموزی استان قم اضافه کرد:ترقی،جریان‌سازی،ایده پردازی و حرکت محور فعالیت های مجلس دانش آموزی بوده و به لطف خدا خواهد بود.
سیدعلی‌محمدی‌رئیس‌اداره‌آموزش‌وپرورش‌ناحیه۴ نیز گفت: حضور در جمع صمیمی دانش آموزان مایه افتخار ما است و ما همیشه در تلاش هستیم تا از جمع دوستان خودمان در بین نمایندگان دانش آموزان بهره مند شویم.
رئیس‌اداره‌آموزش‌وپرورش‌ناحیه در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت روز ۲۲ اسفند یاد و خاطره شهداء فرازی از وصیت نامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را قرائت کرد.
رکاب‌ساز‌ معاون‌پرورشی‌ و تربیت‌بدنی‌اداره‌آموزش‌ و پرورش ناحیه نیز از امادگی این‌معاونت برای همکاری های بیشتر و تعاون با مجلس‌ناحیه خبر داد.
علی‌نادری‌عالم‌رئیس‌سازمان‌دانش‌آموزی‌ناحیه نیز درباره مجلس‌دانش‌آموزی‌گفت:واقعیت این هست که دوست داریم تمام امور را به دست خود دانش آموزان به ثمر برسانیم و اداره هم بدست ایشان باشد چرا که اقدامات انها وصف ناپذیر است.
سیدمحمدسجادحسینی‌مشاورمدیرکل‌آموزش‌ و پرورش و رئیس‌مجلس‌دانش‌آموزی‌ناحیه درباره اهمیت این نهاد گفت:مجلس‌دانش‌آموزی با قید مجلس تشکیل شده و نه قید شورا؛علت آن است که اعضای مجلس دانش آموزی نمایندگان دانش آموزان و عرصه ساز شریان اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند.
نائب‌رئیس‌اول‌مجلس‌دانش‌آموزی‌استان‌قم‌ درباره‌توانمندی های جامعه دانش آموزی گفت:به عنایت الهی و الطاف اهل‌بیت‌(علیهم‌السلام)این باور در ما به وجود آمده که دانش آموزان می توانند خود سازنده یک ایده،پردازنده و پرورنده آن،تعمیم دهنده و مهمتر از همه مجری آن باشند و این مصداق کامل روحیه و حرکت جهادی و مسئولیت‌پذیری این جامعه آماری بالا است.
رئیس مجلس دانش آموزی ناحیه ۴ در ادامه، از تدوین آئین‌نامه‌مجلس ناحیه و ارائه آن جهت بررسی در کمیته های تخصصی و رای گیری در صحن علنی مجلس در آینده نزدیک خبر داد.
در نهایت سیدعلی‌محمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 به عنوان رئیس‌شورای سیاستگذاری سازمان دانش آموزی ناحیه ۴قم منصوب و بدست رئیس سازمان دانش آموزی استان نائل به شال تشکیلاتی نائل آمد
همچنین احکام اعضای مجلس و بویژه احکام هیات رئیس مجلس دانش آموزی ناحیه چهار به عنوان مشاوران نوجوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار، اعطا شد.
بررسی طرح های دانش آموزان اعم از غربال دبیران، بررسی آزمون های ترم توسط کمیته علمی مجلس ناحیه، جایگاه شورای دانش آموزی، چگونگی اجرای طرح ایما در مدارس و ضرورت جریان سازی از سوی اعضای مجلس با تکیه بر محافل دوستانه تعمیم همکاری های اعضای مجلس ناحیه با مسئولین اداره برگزاری هفتگی جلسات هیئت رئیسه و ماهیانه علنی مجلس با حضور روسای شوراهای دانش آموزی و... از جمله مصوبات این جلسه بود
دانش آموزان خبرنگار: متین رضایی عارف، سید محمد سجاد حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار