مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس:

برنامه‌ریزی هدفمند برای اردوهای دانش‌آموزی یکی از اهداف حوزه پرورشی است

شهرقدس ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، در اردوگاه شهید منتظری شهریار، برنامه‌ریزی هدفمند برای اردوهای دانش‌آموزی را یکی از اهداف حوزه پرورشی دانست .

کد مطلب: ۱۳۵۵۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی هدفمند برای اردوهای دانش‌آموزی یکی از اهداف حوزه پرورشی است

اردوی یک روزه معاونان و مربیان پرورشی شهرستان قدس به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس به منظور تقدیر و تجلیل از همکاران و معاونان پرورشی و همچنین همکاران بازنشسته حوزه پرورشی با حضور وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش، مهدی چیوایی معاون پرورشی و تربیت بدنی، محمود محمدی کار شناس مسئول واحد فرهنگی و هنری و اردویی برگزار شد .

وحید محرمی در گردهمایی معاونان و مربیان پرورشی گفت: «با توجه با اینکه رویکرد پرورشی رویکرد اساسی در سطح آموزش و پرورش است، باید در این رویکرد از لحاظ عملکردی در حوزه مدارس در راستای سند تحول بنیادین حرکت سریع داشته باشیم .»

محرمی در جمع مربیان و معاونان پرورشی شهرستان قدس گفت: به همت و دلسوزی طلایه داران پرورشی شهرستان قدس اتفاقات خوبی رقم خورده و ما اکنون در میان دانش‌آموزان مجریان، ، قاریان و سخنوران توانمندی داریم و هر هفته پیش از خطبه های نماز جمعه دانش آموزان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه هستند و این اعتماد به نفس و ظرفیت را معاونان و مربیان پرورشی در مدارس ایجاد کرده اند.

وی با اشاره به توطئه‌های اخیر دشمنان و هدف قرار دادن دانش آموزان در برنامه‌های خود از طریق فضای مجازی گفت: در شرایط کنونی باید مربیان پرورشی حضور گسترده و پر محتوا در فضای مجازی داشته و این فضا را تبدیل به بستری برای تربیت و پرورش نسلی توانمند و آگاه و متعهد و بیدار کرد .

محرمی در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به معاونان و مربیان پرورشی گفت: نقش شما در مدرسه بسان یک دوست و راهنمای مورد اعتماد و صادق و پدر و مادری دلسوز باید باشد. تا دانش‌آموزان به او اعتماد کرده و از او راهنمایی بگیرند .

او سه «میم» را الویت کار تربیتی نسل آینده دانست و افزود: مدرسه، منزل و مسجد و ما باید سعی کنیم ارتباط بسیار قوی بین این سه حوزه تاثیر گزار در امر تربیت دانش‌آموزان ایجاد کنیم و هر سه مورد برای تربیت و پرورش انسان‌های متعهد، دیندار، آگاه و توانمند تاثیر گذار هستند.»

در ادامه مراسم که در اردوی یک روزه معاونان و مربیان پرورشی در اردوگاه شهید منتظری شهریار صورت گرفت، از همکاران بازنشسته پرورشی تجلیل و تقدیر شد و مراسم با همخوانی گروه سرود و همنوازی گروه موسیقی دانش‌آموزان با همراهی معاون پرورشی دبیرستان شاهد غدیر و برگزاری مسابقات ورزشی بین همکاران خاتمه یافت.

خبر‌نگار: فرخ عبدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار