مراسم روز درختکاری در اولین مدرسه خانه محیط زیست شهرستان قدس

شهر قدس ( پانا ) - در روز درختکاری در مدرسه پروین اعتصامی شهرستان قدس خانه محیط زیست، ۳۰ اصله نهال توسط دانش‌آموزان غرس شد .

کد مطلب: ۱۳۵۳۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم روز درختکاری در اولین مدرسه خانه محیط زیست شهرستان قدس

در روز درختکاری در مدرسه پروین اعتصامی شهرستان قدس خانه محیط زیست و همراه با پویش مردمی ارتقاء حفظ محیط‌زیست، با حضور زهرا خلیلی رئیس اداره محیط زیست شهرستان قدس، ۳۰ اصله نهال توسط دانش آموزان کاشته شد.

زهرا خلیلی، رئیس اداره محیط زیست شهرستان قدس در مدرسه پروین اعتصامی شهرستان قدس در میان دانش‌آموزان این مدرسه از مدیر آموزشگاه پروین اعتصامی به عنوان اولین مدرسه خانه محیط زیست و پویش مردمی ارتقاء حفظ محیط‌زیست تقدیر کرد.

همچنین خدیجه ماهری، مدیر دبستان پروین اعتصامی گفت:« ۱۵ اسفند روز درخت و درختکاری به ما اهمیت وجود درختان را بعنوان ریه‌های تنفسی کره زمین یادآوری می‌کند و وجود درختان برای زیست ما در این کره خاکی برای بودن ما، لازم و ضروری است.»

مدیر مدرسه محیط زیستی پروین اعتصامی شهرستان قدس به نقل از معصومین گفت:« شکستن هر شاخه درخت به مثال شکستن بال یک فرشته است» و همین موضوع اهمیت درخت و تلاش برای حفظ و نگهداری آن را می‌رساند.

ماهری با بیان اینکه آموزش مفاهیم محیط زیستی باید از مدارس شروع شود و در تمام جامعه فرهنگ‌سازی شود که محیط زیست مهمترین رکن ادامه حیات و بقای انسان است، گفت: ما با قطع درختان سیلی محکمی به صورت محیط زیست زده‌ایم و ظلم بزرگی در حق خودمان مرتکب شده‌ایم و بی‌تفاوتی ما نسبت به محیط زیست‌مان بزرگترین خطری است که آینده کره زمین را تهدید می‌کند .

خبرنگار: فرخ عبدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار