در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

تشریح اقدامات مشترک بنیاد مصطفی(ص) و وزارت آموزش‌وپرورش

تهران (پانا) - مدیرارتباطات و ترویج بنیاد علم‌وفناوری مصطفی(ص) درباره اقدامات مشترک بنیاد مصطفی و وزارت آموزش‌وپرورش توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تشریح اقدامات مشترک بنیاد مصطفی(ص) و وزارت آموزش‌وپرورش

مهدی خزائی - حسین ریوندی در گفت‌وگو با پانا درباره اقدام مشترک بنیاد مصطفی با وزارت آموزش و پرورش توضیح داد: «بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش شامل سمپاد، پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی و اپلیکیشن شاد، همراهی بسیار خوبی در انتشار فراخوان پنجمین دوره مسابقه دانش‌آموزی نور و جلب مشارکت دانش‌آموزان داشتند و این برنامه‌ها در طول سال ادامه دارد و در سال جدید نیز به‌طور جدی در دستور کار قرار دارد. امیدواریم در انتشار فراخوان برگزاری کافه علم‌ها نیز بتوانیم از همکاری آموزش‌وپرورش بهره ببریم تا فضای گفت‌وگوی علمی و بستر ترویج علم به‌صورت جریانی مستمر در مدارس کشور اجرا شود.»

مدیر ارتباطات و ترویج بنیاد علم‌وفناوری مصطفی(ص) همچنین درباره استفاده از ایده‌های دانش‌آموزان در برنامه‌های بنیاد مصطفی(ص) گفت: «موضوعات علمی فراوانی وجود دارند که هنوز در کافه‌ علم‌هایی که از سوی بنیاد برگزار می‌شود، مطرح نشده‌اند و در میان موضوعات پرداخته شده نیز، ابعاد بررسی نشده فراوانی وجود دارند. از سوی دیگر، شهرهای بسیاری هستند که هنوز میزبان کافه علم نبود‌ه‌اند و علاقه‌مندان بسیاری که مهمان این گپ و گفت علمی نشده‌اند.»

وی ادامه داد: «بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) از همه علاقه‌مندان به ترویج علم و فناوری در سراسر ایران به‌خصوص دانش‌آموزان دعوت می‌کند تا در سال جدید کافه علم خود را برگزار کنند و از حمایت برخوردار شوند. در واقع، بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)، امتیاز برگزاری کافه علم را به این دانش‌آموزان اعطا می‌کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار