معاون پرورشی آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری:

رسالت ما در آموزش و پرورش ترویج فرهنگ نیکوکاری است

شهرری دو (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ نیکوکاری گفت رسالت در آموزش و پرورش این است که فرهنگ نیکوکاری در جامعه ترویج پیدا کند که این کار مصداق همان «حی علی خیرالعمل» است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
رسالت ما در آموزش و پرورش ترویج فرهنگ نیکوکاری است

در آستانه سال نو، طرح هفت‌سین مهربانی با حضور سیدرحیم جعفری، معاون پرورشی ناحیه دو شهرری و به همت مدارس غیر‌انتفاعی آموزش و پرورش این ناحیه در دبستان بهجت صادقی برگزار شد.

جعفری با اشاره به فرهنگ نیکوکاری گفت: رسالت ما در آموزش و پرورش این است که فرهنگ نیکوکاری را در جامعه ترویج دهیم که همان «حی علی خیر عمل» است و در شرایط فعلی جامعه که خانواده های زیادی با مشکلات مختلف روبرو هستند، کاری پسندیده تر و زیباتر از نیکوکاری و کمک به دیگران نیست.

وی افزود: یکی از مهم ترین هدف های ما از اجرای این برنامه این است، که اضطرابی که در دل بعضی از خانواده ها برای به ارمغان آوردن شادی در دل فرزندانشان در ایام نوروز جهت تهیه مایحتاج به وجود می آید، را کم کنیم و با اجرای این برنامه ها باعث شادی و تقویت روحیه فرزندان آنها باشیم.

جعفری اذعان کرد: احسان و نیکوکاری در اسلام و در ایران، جایگاه ویژه و قابل احترامی دارد و هدف از برگزاری این جشن، آشنایی دانش آموزان با فواید و اهداف نیکوکاری، چگونگی انجام درست آن و رعایت تکریم در کمک کردن است؛ بنابراین لازم است با برگزاری جشن نیکوکاری و فرهنگ سازی بهینه،این خصلت نیک را در دانش آموزان نهادینه کنیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و تندیس از مدیران شرکت کننده کننده در این طرح قدر دانی شد.

دانش‌آموز خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار