وزیر اقتصاد به عراق می‌رود

تهران (پانا) - وزیر امور اقتصادی و دارایی برای شرکت در پنجمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق و رایزنی با مقامات عراقی درباره توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی شامگاه یکشنبه به بغداد می‌رود.

کد مطلب: ۱۳۵۵۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
وزیر اقتصاد به عراق می‌رود

به گزارش شادا، «سید احسان خاندوزی» رییس کمیسیون مشترک اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق، در راس هیاتی اقتصادی شامل فعالان بخش خصوصی شامگاه یکشنبه برای سفری دو روزه عازم عراق می‌شود.

برگزاری پنجمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و عراق به ریاست خاندوزی و سخنرانی در این نشست از برنامه های این سفر است که در حاشیه این نشست، مذاکرات و دیدارهایی با هدف توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری انجام خواهد شد.

دیدار با نخست وزیر، وزیر تجارت و وزیر دارایی عراق نیز از دیگر برنامه های وزیر اقتصاد در این سفر است.

خاندوزی در پایان این نشست، سند صورتجلسه کمیسیون مشترک را با همتای عراقی خود « اثیر سلیمان » رییس عراقی کمیسیون مشترک امضا خواهد کرد.

«علی فکری» رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران و «حجت الله عبدالملکی» دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی و جمعی از مدیران ارشد وزارت اقتصاد نیز در این سفر حضور دارند که مذاکراتی را با طرف عراقی انجام خواهند داد.

معاونان وزیر نفت و راه و شهرسازی، دبیر کمیسیون اقتصادی دولت و شماری از مدیران ارشد وزارتخانه های اقتصادی نیز در این سفر، وزیر اقتصاد را همراهی می کنند.

«وحید جلال زاده» رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و «محمد رضا پورابراهیمی» رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این سفر حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار