امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

کاشتن نهال هدیه‌ای برای گرامیداشت جانفشانی شهیدان دفاع مقدس است/فیلم

بهارستان یک(پانا)- امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در آئین نگهداشت و بهره‌وری بوستان جنگلی صالحیه، کاشت نهال و گل لاله به یاد شهدا را، هدیه‌ای به روح پرفتوح شهیدان دفاع مقدس دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۵۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کاشتن نهال هدیه‌ای برای گرامیداشت جانفشانی شهیدان دفاع مقدس است/فیلم

آئین گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهارستان، با حضور سید نقی عزیزی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیز‌داری استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان، محمد آگاهی‌مند شهردار صالحیه و سایر مسئولین، گروه‌های دانش‌آموزی، جمعیت هلال احمر و... برگزار شد.

سیدنقی عزیزی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، در سخنان خود از کاشت سالانه ۲۵۰ هزار نهال در کشور خبر داد و خطاب به مسئولین، دانش‌آموزان و مردم گفت: یاری رساندن افراد حاضر در این مراسم در کاشت ۲۵۰ هزار نهال و فراهم آوردن محیطی پاک و سالم، از کار‌های نیک و مفید در یک جامعه به شمار می‌رود.

او افزود: یکی از برنامه‌های هدفمند برای فراهم‌سازی محیطی پاک برای شهروندان، کاشت سالانه ۱میلیارد نهال است که نیازمند یاری و همت دانش‌آموزان و مسئولین برای تحقق این هدف هستیم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین و دانش‌آموزان در آئین گرامیداشت هفته منابع طبیعی گفت: با هدف گرامیداشت سالگرد عملیات بدر و شهادت شهید مهدی باکری، امروزه به این موضوع پی می‌بریم که شهیدان تواستند با تلاش، پشتکار و از خودگذشتگی شهیدان، در عملیات دفاع مقدس، موفق شوند و کاشت نهال و گل لاله برای این شهیدان گرانقدر، امری ناچیز اما ارزشمند است.

او افزود: زیرا در مقایسه با هشت سال فداکاری و از خودگذشتگی شهیدانمان، کاشتن نهال کمترین هدیه‌ای است که ما می‌توانیم به روح ارزشمند آنان تقدیم کنیم.

همچنین، به همین مناسبت، زهرا محمدپور خبرنگار پانا ناحیه یک بهارستان، در ویدئو ذیل، به گفت‌وگو با یحیی روستایی مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری جنوبغرب استان تهران پرداخت.

خبرنگار دانش آموز: ملیکا سرائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار