معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان خبرداد:

امضای تفاهم‌نامه علمی‌پژوهشی برای ارتقا توانمندی‌های معلمان علوم پایه

زنجان(پانا)-معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ازامضای تفاهم‌نامه علمی‌پژوهشی با دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برای ارتقا توانمندی‌های معلمان علوم پایه و اجرای آزمایش‌های دروس در مدارس متوسطه مناطق محروم خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه علمی‌پژوهشی برای ارتقا توانمندی‌های معلمان علوم پایه

ادیبی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه هدف از انعقاد تفاهم نامه،برگزاری دوره‌های توان‌افزایی معلمان استفاده ازدوره های فرصت مطالعاتی اساتید و همچنین اجرای آزمایش های دروس علوم پایه مدارس دوره اول متوسطه با حضور در مدارس مناطق محروم استان می باشد، اظهار داشت: دانشگاه تحصیلات تکمیلی در بین نخبگان و عموم مردم دارای جایگاه والایی بوده و ظرفیت بالایی برای همکاری با آموزش و پرورش و دانشگاه تحصیلات تکمیلی وجود دارد.

وی افزود: رویکرد اداره کل آموزش و پرورش در سال های اخیر رشد رشته های علوم پایه بخصوص رشته ریاضی می باشد که امیدواریم این همکاری ها موجب ارتقای آموزش در بین دانش‌آموزان و شناخت بهتر علوم پایه و گرایش به سمت آن ها باشد .

ادیبی در ادامه سخنان خود با توجه به نگرش مثبتی که در بین دانشگاه تحصیلات تکمیلی و آموزش و پرورش جهت همکاری ها بوده، اظهار داشت : این تفاهم نامه دارای مزایای بسیاری می باشد که در آن از ظرفیت دانشگاه برای ارتقای توانمندی دبیران استفاده شده و در نهایت موجب ارتقاء دانش عملی و علمی دانش‌آموزان خواهد شد.

در ادامه زارع نهندی معاون آموزش و پژوهش دانشگاه تحصیلات تکمیلی با تاکید بر ادامه همکاری های فی مابین،ظرفیت دو دستگاه را برای همکاری مطلوب ارزیابی و عنوان کرد دانشگاه آماده هرنوع همکاری برای ارتقای دانش علمی معلمان و دانش آموزان دارد.

گفتنی است تفاهم نامه همکاری علمی - پژوهشی بین دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و اداره کل آموزش و پرورش استان به مدت دوسال و باهدف ارتقای توانمندی معلمان علوم پایه با استفاده از فرصت مطالعاتی در حوزه های علمی و پژوهشی و همچنین اجرای آزمایش های دروس علوم پایه با عنوان (سفیران علم) در مدارس متوسطه مناطق محروم استان منعقد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار