تاکید فرماندار خلیل آباد بر ارائه خدمات به مسافران نوروزی

خلیل آباد(پانا) - فرماندار شهرستان خلیل آباد از ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران نوروزی، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تاکید فرماندار خلیل آباد بر ارائه خدمات به مسافران نوروزی

سید مسعود یاوری در نشست خبری با بیان اینکه طی دو جلسه ستاد خدمات هماهنگی سفر و ۱۰ جلسه هماهنگی با کمیته ها برنامه ریزی لازم انجام گرفته است گفت: در این راستا با ایجاد ۱۵ کمیته برنامه‌ریزی‌های لازم توسط دستگاهی ذیربط انجام شده است.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی باید ادارات و نهادهای مربوط به برنامه های ریزی لازم جهت ارائه خدمات شایسته و مناسب به مسافران و گردشگران در شهرستان انجام دهند افزود: دستگاه‌های ذیربط باید فضا و زیرساخت ها را بگونه ای آماده کنند تا مسافران و گردشگران با کمال آرامش و امنیت از همه ظرفیت های موجود در شهرستان به صورت بهینه استفاده کنند و دغدغه‌ای برای حضور در این شهرستان نداشته باشند.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه ورود مسافر و گردشگر به شهرستان برکات اقتصادی اجتماعی در پی دارد گفت: ورودی به شهرستان برای مسافران و نیز در ساختمان اداره میراث فرهنگی نمایشگاه صنایع دستی و فروش برای مسافران و گردشگران تمهید مقدمات شده است.

وی با تاکید بر اهمیت همکاری و همدلی دستگاهای ذیربط در راستای خدمت به مسافران و میهمانان نوروزی زائر حرم حضرت رضا (ع) افزود: این درخت سرو در فهرست میراث طبیعی کشور به ثبت رسیده است دستگاه های خدماتی باید نسبت به انجام وظایف مرتبط اقدام و در جهت خدمت هرچه مطلوب تر به میهمانان و گردشگران نوروزی همکاری های لازم را انجام دهند.

یاوری باتوجه به اسکان مسافران نوروزی در مدارس گفت: آموزش و پرورش نسبت به تجهیز مدارس برای اسکان موقت مسافران نوروزی برنامه ریزی های لازم را به عمل آورده است.

فرماندار خلیل آباد بهسازی سطح جاده ها افزایش نظارت بر اماکن خدماتی و رفاهی بهبود وضعیت تابلوهای مکان نما و علائم راهنمایی و رانندگی، اهتمام شهرداری و بخشداری ها بر برقراری ایستگاه‌های خدماتی در ورودی شهرها و روستاها و ارائه لیست کشیک ادارات شهرستان از جمله مربوط مواردی می باشد، که بر آنها تاکید شده است.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار