رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد:

۱۸ مرکز دپوی ضایعات در هرندی پلمپ شد

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از پلمب ۱۸مرکز دپوی ضایعات و زباله که به محلی برای تجمع معتادان متجاهر در محله هرندی تبدیل شده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۸ مرکز دپوی ضایعات در هرندی پلمپ شد

به گزارش ایسنا، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت غیرمجاز مراکز دپوی ضایعات و زباله در محله هرندی تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی ار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان سازمان محیط زیست و همچنین نمایندگان شهرداری نواحی منطه ۱۲تهران به محل‌های اعلامی اعزام شدند، گفت:‌ در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این مراکز، به محل جولان معتادان متجاهر برای فروش اموال مسروقه و همچنین تهیه و مصرف موادمخدر تبدیل شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: معتادان با زباله‌گردی و جمع‌آوری ضایعات به این محل‌ها مراجعه و به ازای ضایعات مواد مخدر دریافت می‌کردند و این موضوع موجب نارضایتی اهالی و ساکنان این محله شده بود.

به گفته وی با هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضائی طی یک هفته اجرای این طرح ۱۸محل دپوی زباله و ضایعات در محله هرندی پلمب شده و دایرکنندگان این مراکز نیز پس از دستگیری به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار