رئیس اتاق ایران مطرح کرد:

رفع بهتر مشکلات با همکاری دولت و بخش‌ خصوصی

تهران (پانا) - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت این امیدواری وجود دارد که در دهمین دوره این نهاد با تمرکز بر منافع ملی، بخش خصوصی در کنار قوای سه‌گانه آینده‌ای رقم بزند که بهتر از گذشته بروز و مشکلات مردم را حل و فصل کند.

کد مطلب: ۱۳۵۵۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رفع بهتر مشکلات با همکاری دولت و بخش‌ خصوصی

غلامحسین شافعی در آیین آغاز دهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اظهار داشت: این نهاد به عنوان قدمی‌ترین جایگاه مدنی کشور در طول حرکت و مسیر طی شده توانسته تاثیر گذار باشد و برخلاف فراز و فرودهایی که داشته نهاد مهمی است که به ما سپرده شده و رسالت سنگینی بر دوش گذاشته است.

وی افزود: این دوره از انتخابات اتاق‌های بازرگانی با ویژگی‌های خاصی رو به رو است، زیرا با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی، می‌توان با همکاری دولت و بخش خصوصی در صدد رفع آنها برآمد.

شافعی تاکید کرد: این مسلم است که دولت‌ها بدون یک بخش خصوصی قوی قادر به حل مشکلات نیستند و این انتخابات می‌تواند مسیر جدیدی را رقم بزند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تصریح کرد: امیدواریم در این دوره با تمرکز بر منافع ملی، اتاق بازرگانی بتواند به عنوان مشاوری منصف و موفق در کنار قوای سه‌گانه آینده‌ای رقم بزند که بهتر از گذشته بروز و مشکلات مردم را حل و فصل کند.

وی تاکید کرد: این همکاری مورد توجه فعالان اقتصادی است که دولت و بخش خصوصی کنار هم هستند نه رقیب یکدیگر و دولت قوی در کنار بخش خصوصی مستقل می‌تواند آینده روشن برای اقتصاد کشور رقم بزند.

شافعی گفت: امیدوارم امروز فعالان اقتصادی با حضور پر شور در انتخابات، بر استحکام این نهاد مدنی تاکید کنند و آینده بهتری را رقم بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار