امام جمعه همدان:عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بدون اغماض مجازات شوند

همدان (پانا) - امام جمعه همدان گفت انتظار مردم مجازات بدون اغماض عوامل مسمومیت دانش‌آموزان است تا همه بدانند جمهوری اسلامی در مسئله تامین امنیت روانی دختران با کسی تعارف ندارد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه همدان:عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بدون اغماض مجازات شوند

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه همدان با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: حوادث اخیر در کشور به ویژه برنامه مسمومیت دانش‌آموزان دختر، موید این است که دشمنان مدام در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به ایران اسلامی هستند.

وی مسمومیت دانش‌آموزان دختر را اقدامی ناجوانمردانه و برخلاف انسانیت دانست و گفت: دشمن وقتی می‌خواهد با آسیب زدن به دختران و کودکان معصوم این سرزمین به اهداف خود دست یابد، یعنی نه خود او و نه همراهانش برای مردم اهمیتی قائل نیستند.

امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه مردم باید هوشیار باشند افزود: باید این سوال را از خود بپرسیم، چه کسانی از این ناامنی‌ها در کشور سود می‌برند و برهم زدن امنیت روانی جامعه آنها را به منافعشان می‌رساند؟ا

وی با اشاره به واکنش صریح رهبری معظم انقلاب نسبت به مسمومیت دانش‌آموزان دختر و جنایت خواندن آن گفت: این موضوع نشان از دغدغه رهبری نسبت به سلامتی نوجوانان دختر این سرزمین دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار