با همراهی مسئولان ارشد استان صورت گرفت؛

سفر وزیرآموزش و پرورش به ابرکوه

ابرکوه (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در سفر یکروزه به استان یزد، صبح امروز با همراهی مسئولان ارشد استان، به شهرستان ابرکوه سفرکرد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سفر وزیرآموزش و پرورش به ابرکوه

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به ابرکوه با استقبال مهران فاطمی، استاندار یزد و جمعی از مسؤلان و مردم شهرستان، در گلزار شهدای ابرکوه حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی سپس در همایش پیاده روی خانوادگی ایرانیان در شهر ابرکوه شرکت کرد و از حضور گسترده آحاد مردم شهرستان در برنامه ها قدردانی کرد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه این سفر از پروژه شهید سلیمانی مدرسه شهید جهانی مهردشت، جهت تامین اعتبار لازم برای تکمیل سالن چند منظوره ورزشی این مدرسه بازدید کرد.

مقام عالی وزارت در ادامه از دو مدرسه فرسوده خدیجه الکبری بخش بهمن و مدرسه ولیعصر شهر مهردشت که با قدمت ۶۰ سال و در قالب مدارس از رده خارج شده در حال فعالیت هستند، مورد بازدید قرار داد.

نوری در ادامه بازدید از مدارس فرسوده و از رده خارج شده، پای درد دل مدیران و مربیان و همچنین دانش‌آموزان دبستان دخترانه فاطمیه در ابرکوه نشست.

وزیر آموزش و پرورش، در پایان سفر خود به شهرستان ابرکوه و حضور در برنامه‌های مختلف شهر ابرکوه و مهردشت، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شرکت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار