توصیه یوسف نوری به دانش‌آموزان و اولیا؛ اخبار را از رسانه‌های داخلی پیگیری کنید/ فیلم

هیچ دانش‌آموزی تا امروز فوت نشده است/بوی نامطبوع در مدرسه فرزند وزیر هم استشمام شده است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش به دانش‌آموزان، اولیا و معلمان توصیه کرد هر گونه اخبار درباره اتفاقات اخیر در مدارس را تنها از رسانه‌های داخلی پیگیری کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۴۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
توصیه یوسف نوری به دانش‌آموزان و اولیا؛ اخبار را از رسانه‌های داخلی پیگیری کنید/ فیلم

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما درباره آخرین وضعیت شناسایی و دستگیری عوامل مسمومیت دانش آموزان در برخی از مدارس کشور گفت: همان‌طور که وزیر کشور اعلام کردند برخی از عوامل مرتبط با این موضوع شناسایی و دستگیر شدند و این اتفاقات به صورت جدی در حال پیگیری است.

وزیر آموزش و پرورش به اولیا، دانش آموزان و معلمان توصیه کرد به اخبار رسانه های داخلی و اطلاعیه هایی که وزارت کشور و وزارت بهداشت در این خصوص صادر می‌کنند؛ توجه کنند و تحت تاثیر رسانه های بیگانه که تمایل به تعطیلی مدارس و عقب ماندگی دانش آموزان از تحصیل دارند؛ قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه ١٠ درصد دانش آموزان در این خصوص به بیمارستان اعزام می‌شوند، اضافه کرد: بسیاری از این دانش آموزان در همان ساعات ابتدایی ترخیص می‌شوند و تنها براساس اظهارات مطرح شده برخی از دانش‌آموزانی که دارای بیماری زمینه ای هستند؛ در بیمارستان تحت مراقبت قرار می‌گیرند؛ تعداد این افراد بسیار کم است و بعضاً یک تا دو روز با توصیه پزشکان از آنها مراقبتهای لازم صورت می‌گیرد.هیچ دانش‌آموزی خوشبختانه تحت این شرایط فوت نشده است.

نوری تاکید کرد که فرزندش هم در حال حاضر به طور مستمر در مدرسه حاضر می شود.

وی با بیان اینکه بوی نامطبوع در مدرسه فرزندش هم استشمام شده است، گفت: البته خوشبختانه در مدرسه اتفاقی نیفتاده است و روز بعد همه دانش آموزان در مدرسه حاضر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار