رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

اعتبارات سازمان نوسازی در سال آینده برای 2 هزار پروژه پیش پ‌بینی شده است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت اعتبارات ملی سازمان نوسازی برای سال آینده تقریبا 2 هزار پروژه آموزشی، ورزشی و فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۳۵۴۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اعتبارات سازمان نوسازی  در سال آینده برای 2 هزار پروژه پیش پ‌بینی شده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمیدرضا خان‌محمدی روز چهار شنبه 17 اسفند مصادف با میلاد امام زمان(عج) به شهرستان میمه استان اصفهان سفر کرد.

بازدید از پروژه‌های عمرانی و بررسی وضعیت فضای آموزشی شهرستان میمه، موضوع اصلی این سفر است.

افتتاح مدرسه دکتر مجید بنایی در شاهین‌شهر

معاون وزیر آموزش و پرورش، مدرسه خیّرساز دکتر بنایی شاهین‌شهر را افتتاح کرد. در این مراسم که با حضور مدیران استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، حمیدرضا خان‌محمدی اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر 1100 مدرسه در کشور در قالب ۵ هزار و ۵۰۰ کلاس درس با حضور رئیس‌جمهوری افتتاح شد که عمدتاً جزو مدارس تخریبی بود.

وی با بیان اینکه کارشناسان باید در مورد تخریبی یا نیازمند مقاوم‌سازی بودن مدارس نظر دهند، گفت: اگر مدرسه‌ای با تایید کارشناسان باید تخریب شود حتما باید تخلیه شود و دانش‌آموزان در شیفت دیگر مدرسه‌ای، مشغول تحصیل شوند تا مدرسه در اسرع وقت ایمن‌سازی شود.

بازدید از مدرسه خیّرساز نیمه‌تمام شاه رجبیان شهر گرگاب

خان‌محمدی در حاشیه بازدید از مدرسه خیرساز نیمه‌تمام شاه رجبیان شهر گرگاب اظهار کرد: اعتبارات ملی سازمان نوسازی برای سال آینده تقریبا 2 هزار پروژه آموزشی، ورزشی و فرهنگی است. چالش عمده ما فضاهای مورد نیاز دانش‌آموزان است که دولت و مجلس باید کمک کنند تا در قالب یک نهضت ملی و طی برنامه ۴ تا ۵ ساله به اتمام برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار