دستگیری ۵ نفر از عوامل مسمومیت دانش آموزان در فارس

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۵ نفر از عوامل مسمومیت دانش‌آموزان در شهرستان لارستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۵ نفر از عوامل مسمومیت دانش آموزان در فارس

سردار رهام بخش حبیبی گفت: در پی مسمومیت تعدادی از دانش آموزان مدارس استان فارس در روز‌های اخیر، شناسایی و دستگیری عاملان این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت
وی ادامه داد: ماموران اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان لارستان با همکاری ماموران اطلاعات سپاه پنج نفر را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.

سردار حبیبی با بیان اینکه افراد دستگیر شده دو مرد ۵۰ و ۲۲ ساله و سه خانم که یکی از آنان دانش آموز مردودی ۲۱ ساله بوده اند، تصریح کرد: این افراد به صورت تیمی اقدامات خود را انجام می‌داده اند و طی روز‌های اخیر با پرتاب وسیله ای به داخل ۷ مدرسه در شهرستان لارستان باعث مسمومیت ۵۳ نفر از دانش آموزان شده بودند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ۳ خانم دستگیر شده ضمن انجام این گونه اقدامات، فیلم تهیه و به شبکه‌های معاند از جمله اینترنشنال ارسال می‌کرده‌اند، گفت: متهمان در تحقیقات انگیزه خود از این اقدامات را ایجاد جو بدبینی نسبت به جمهوری اسلامی ایران و همچنین ایجاد فضای ناامنی در مدارس اعلام کردند.

سردار حبیبی گفت: تحقیقات تکمیلی از این متهمان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار