در همایش جوانان فرهنگی، منتظران مهدی(عج) عنوان شد:

تاکید بر نقش موثر معلمان جوان در ایجاد امید و نشاط در دانش آموزان

قم (پانا) - نقش موثر معلمان جوان در ایجاد امید و نشاط در دانش آموزان و حرکت به سوی قله های سرافرازی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، در نخستین همایش جوانان فرهنگی، منتظران مهدی(عج) در قم مورد تاکید قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۵۴۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر نقش موثر معلمان جوان در ایجاد امید و نشاط در دانش آموزان

نخستین همایش جوانان فرهنگی، منتظران مهدی(عج) همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه جشن نیمه شعبان با حضور ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، جمعی از مسئولان اداری و تعداد زیادی از فرهنگیان جوان استان در تالار آموزش و فرهنگ خانه معلم قم برگزار شد.

در ابتدای این همایش، «رضا طلیمی» مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی با اشاره به اینکه عظمت کار جوانان و مسئولیت پذیری آنان بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکیدات فراوانی بر اهمیت حضور و نقش آفرینی جوانان به عنوان موتور پیشران حرکت نظام دارند.

وی افزود: در همین راستا و برای تشکیل هیات های اندیشه ورز و بهره گیری بیش از پیش از ظرفیت معلمان جوان در مجموعه اداره کل و فعالیت مدیران جوان در کادر اداری و مدارس، 9 کارگروه تشکیل شده که ضرورت دارد علاقمندان به عضویت در این کارگروه ها از طریق پرسلاین: https://survey.porsline.ir/s/1MafiHK0 ثبت نام کرده و در دوره های توانمندسازی مربوطه شرکت کنند.

طلیمی ادامه داد: در راستای فرزندآوری و حمایت از خانواده، بسته های ویژه ای برای معلمان جوان بخصوص آنان که از 22 بهمن 1401 به بعد عقد ازدواجشان را ثبت نموده اند، در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به اسکان رایگان در مشهد مقدس و استفاده از مرکز مشاوره و استخر و سینما و ... به صورت رایگان اشاره کرد.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این همایش عنوان کرد: جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دفاع از حرم و دفاع از امنیت با نقش آفرینی حماسی و پرشور جوانان ما و تبعیت آنان از ولایت شکل گرفت.

وی تاکید کرد: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در مورد جوانان، باید با امیدآفرینی بیش از پیش تلاش کنیم که دانش آموزان بتوانند ضمن الگوپذیری از معلمان جوان متعهد، بهترین نقش ها را در سازندگی خود و کشور و خدمت رسانی به جامعه داشته باشند.

در ادامه، حجت الاسلام «محسن مجتهدزاده» مدیر مرکز تخصصی تربیت مبلّغ آمریکای لاتین با بیان خاطراتی نقش ممتاز رهبری در اداره جامعه و همچنین بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در خارج از کشوررا مورد تاکید قرار داد.

در همایش فوق گروه سرود ساقی کوثر سرودی را به مناسبت ایام شعبانیه و سالروز میلاد امام زمان(عج) اجرا کرد؛ همچنین 44 نخبه فرهنگی جوان شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان قم با اهداء لوح و تابلوفرش شهید مهدی زین الدین تجلیل شدند.

همچنین به قید قرعه، کمک هزینه 14 سفر زیارتی کربلا به 14 معلم جوان حاضر در همایش اعطا شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار