معاون وزیر کشور خبر داد؛

دستگیری چندین نفر در 5 استان درباره مسمومیت‌ دانش‌آموزان

تهران (پانا) - معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند و دستگاه‌های مربوطه مشغول بررسی کامل هستند. به محض اینکه اطلاعات‌شان کامل‌تر و نتایج روشنی به‌دست آمد، اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۴۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری چندین نفر در 5 استان درباره مسمومیت‌ دانش‌آموزان

سید مجید میر احمدی معاون امنیتی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبر ۱۴ سیما درباره تغییر حال برخی دانش‌آموزان اظهار کرد: وزیر کشور بعد از ابلاغ رئیس‌جمهور مساله را به‌صورت روزانه، مستمر و تمام‌وقت به اتفاق وزارت اطلاعات، بهداشت، آموزش و پرورش، فراجا و اطلاعات سپاه و پدافند غیرعامل در ابعاد مختلف دنبال می‌کنند. بر اساس اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی دستگاه‌های اطلاعاتی برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند و دستگاه‌های مربوطه مشغول تحقیق و بررسی کامل هستند. به محض اینکه اطلاعات‌شان کامل‌تر و نتایج روشنی به‌دست آمد، اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: برخی موارد هم که جنبه غیرمعاندانه داشته ارشاد شده‌اند. ان‌شاالله با حفظ آرامش و دوری از هرگونه اضطراب، مساله مدیریت می‌شود و با هوشمندی مردم عزیزمان از آن عبور می‌کنیم. شناخت نقشه دشمن برای مردم و دانش‌آموزان مهم است. امروز دشمنان در صدد هراس‌افکنی، اضطراب و اخلال در نظام آموزشی کشور هستند و موضوع را بزرگ‌تر از آن‌چه هست منعکس می‌کنند.

وی ادامه داد: هم‌چنین جریان‌هایی که پشت صحنه اغتشاشات و جنگ ترکیبی گذشته بودند، در داخل و خارج به صحنه آمدند تا از این مساله که در تحقیقات دستگاه‌های اطلاعاتی روشن‌تر خواهد شد، مساله را هدایت می‌کنند. این هراس‌افکنی و ایجاد استرس باید مدیریت شود و جای نگرانی جدی وجود ندارد. امروز میزان وقایع ما نسبت به روز گذشته کاهش چشمگیری داشته و تدابیر و نظرات دیروز مقام معظم رهبری نیز بسیار مهم است و ان‌شاالله دستگاه‌های مسئول به‌سرعت عوامل مؤثر و کسانی که با انگیزه‌های معاندانه دست به این کار زدند را شناسایی کرده و به‌دست قانون خواهند سپرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار