رئیس شورای شهر تهران:

مساجد، محور تمام فعالیت‌های مردمی و اجتماعی است

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سالروز تاسیس کانون فرهنگی مساجد کشور گفت مساجد، کانون فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی هستند و از ابتدای اسلام مساجد محور تمام فعالیت‌های مردمی و اجتماعی بود از این رو امید است جایگاه مساجد به جایگاه سابق خود بازگردد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مساجد، محور تمام فعالیت‌های مردمی و اجتماعی است

مهدی چمران در جریان برگزاری یکصد و سی و چهارم صحن علنی شورای ششم در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و امنیت کشور با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت بقیه الله اعظم (عج) به همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان گفت: همه کسانی که به حضرت ولی عصر(عج) معتقدند و گام در راه ولایت ایشان دارند هیچگاه متوقف نشده و به بن بست نخواهند رسید چراکه این مسیر توام با پیروزی، برپایی حق و عدالت و حرکت بسوی نور و روشنایی است.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی حق و گستره آن در مقابل ظلم در جهان هستی امری غیر قابل انکار است، اظهار کرد: به رغم وجود همه فشارها از بدو اسلام تاکنون علیه شیعیان منبع قدرت ما همان اعتقاد به خاتمه پیدا کردن ظلم و جور و جنایت ها با امر ظهور است.

رئیس شورای شهر در بازخوانی رویدادهای تاریخی به روز ۱۸ اسفند ماه روز بزرگداشت سید جمال الدین اسدآبادی اشاره کرد و این شخصیت را فردی اثرگذار برای هدایت جریان های سیاسی و انقلابی تاریخ معاصر ایران برشمرد.

چمران به سالروز تاسیس کانون فرهنگی مساجد کشور اشاره کرد و گفت: ما معتقدیم مساجد ما کانون فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و... علی رغم فعالیت های عبادی است و از ابتدای اسلام مساجد محور تمام فعالیت های مردمی و اجتماعی بود از این رو امیدواریم جایگاه مساجد به جایگاه سابق خود بازگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار