معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

هویت اصلی معاونت پرورشی همان امور تربیتی است

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد هویت اصلی معاونت پرورشی همان امور تربیتی است.

کد مطلب: ۱۳۵۳۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
هویت اصلی معاونت پرورشی همان امور تربیتی است

همایش گرامیداشت هفته تربیت اسلامی با حضور احمد هراتی، مشاور استاندار البرز، سردار فتح الهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز و دیگر مسئولین استانی در کانون فرهنگی و تربیتی شهید فهمیده کرج برگزار شد.

سردار فتح الهی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در همایش امور تربیتی با تاکید بر نقش مهم مربیان مدارس دررونق بخشیدن به عرصه امور تربیتی عنوان کرد: هویت اصلی معاونت پرورشی همان امور تربیتی است. اعتقاد من این است با دستاوردهایی که وجود دارد، متون و میراثی که از گذشتگان باقی مانده و در این 40 سال ایجاد شده است در زمینه تربیت اسلامی و امور تربیتی می توانیم با غرب برابری کنیم.

وی ادامه داد: اگر دانش آموزان ما با راهنمایی هایی که توسط ما صورت می گیرد با محتوای غنی تربیت اسلامی آشنا شوند، این دانش آموز در برابر هجمه های غرب مقاوم خواهد بود و هیج هجمه ای نمی تواند به این دانش آموزان آسیب وارد کند.

فتح الهی در ادامه سه توشه فرهنگی را به فعالان عرصه امور تربیتی معرفی کرد تا با استفاده از این سه توشه فرهنگی زمینه تربیت اسلامی را در بین دانش آموزان محقق کنند

در پایان از بسته تربیتی فتح الفتوح در این همایش رونمایی شد. گروه سرود دبیرستان شاهد عفاف ناحیه سه کرج به اجرای سرود پرداختند و از فعالان و پیشکسوتان عرصه امور تربیتی تقدر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: پانیذ مرتضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار