مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

معلمان عهده‌دار تربیت دانش‌آموزان هستند

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی معلمان را عهده‌دار تربیت دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمان عهده‌دار تربیت دانش‌آموزان هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی در همایش طلایه داران ترییت ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان و ولادت منجی عالم بشریت مهدی (عج) گفت: معلمان عهده دار تربیت دانش آموزان هستند و لذا در این راستا باید هرکاری که می‌توانید انجام دهید تا دانش آموزان در تمامی عرصه ها به زیبایی بدرخشند.

وی ادامه داد: در آستانه آخرین چهارشنبه سال قرار گرفته ایم و لذا در این خصوص حفظ سلامتی دانش آموزان از مهم ترین وظایف ما است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر توطئه های اخیر دشمنان افزود: یکی از اصلی ترین وظایف ما در این خصوص در نظر گرفتن سلامتی دختران وایستادن در مقابل افراد مشکوک که همگی از توطئه های دشمن هستند و لذا در این راستا ما باید همگی با همکاری یکدیگر توطئه های دشمن را رصد کرده و در مقابل آنها همچون سال های گذشته ایستادگی کنیم و نشان دهیم که ایران قوی در همه عرصه های عهده دار رتبه اول است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پوررادی در پایان ضمن اشاره به فعالیت های برنامه ریزی شده در خصوص نیمه شعبان خاطرنشان کرد: نیمه شعبان جشن بسیار بزرگی است که باید در این خصوص هرکاری که می‌توانیم انجام دهیم تا حضرت ولی عصر (عج) در اذهان دانش آموزان اوج بگیرد.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار