خبرگزاری پانا ویترین فعالیت‌های انجام شده در آموزش و پرورش است

شهر قدس (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس در جلسه آموزشی ، توجیهی خبرنگاران دانش‌آموز پانا، خبرگزاری پانا را ویترین فعالیت‌های انجام شده در آموزش و پرورش خواند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا ویترین فعالیت‌های انجام شده در آموزش و پرورش است

جلسه آموزشی و توجیهی پانا با حضور مهدی چیوایی معاون پرورشی و تربیت بدنی و محمود محمدی، کارشناس مسئول واحد فرهنگی و هنری و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی و رابط خبری پانا شهرقدس و دانش‌آموزان خبرنگار پانا برگزار شد.

مهدی چیوایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران فعال پانا گفت: خبرگزاری پانا ، ویترین فعالیت های انجام شده در آموزش و پرورش است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس در جمع دانش‌آموز خبرنگاران پانا با اشاره به اهمیت خبرنگاری و خبر رسانی گفت : اهمیت اطلاع رسانی از گذشته تا به امروز مورد توجه بوده و همه حوادث و اتفاقات خوب و بد دوران گذشته از طریق خبر رسانی به اطلاع و آگاهی انسان‌های دیگر رسیده است.

همچنین در این جلسه محمدجواد ماهر، خبرنگار دانشجوی رشته روابط عمومی که از سال‌های دبیرستان کار خود را با خبرگزاری پانا شروع کرده بود از مهارت‌ها و توانمندی‌هایی که در طی کار خبرنگاری پانا در زمان دانش‌آموزی کسب کرده بود را برای ایجاد انگیزه به خبرنگار دانش‌آموز جدید شرح داد.

در ادامه شهناز کریمی و فرخ عبدی کارشناسان سازمان و را دانش‌آموزی ورابط خبرگزاری پانا درباره نحوه تهیه خبر و گزارش تصویری و متنی و نحوه بارگزاری اخبار در کارنابل با استفاده از پاورپوینت و سامانه خبرگزاری پانا و منطقه به دانش آموزان آموزش‌های لازم را بیان کردند.

در این جلسه از خبرنگاران فعال پانا توسط مهدی چیوایی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان تقدیر شدند.

خبرنگار دانش‌آموز: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار