مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری جشن نیکوکاری در استان اصفهان

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت مراسم زنگ نمادین جشن نیکوکاری در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور در روز 14 اسفندماه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۲۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن نیکوکاری در استان اصفهان

اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا در رابطه با اهمیت و جایگاه کمک کردن و همیاری در امور خیریه نکاتی را بیان کرد.

وی تاکید کرد: همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری، مراسم زنگ جشن نیکوکاری در روز چهاردهم اسفندماه در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رحمتی با اشاره به اینکه یکی از برترین تعالیم دین مبین اسلام، احسان، نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان است، افزود: این توفیقی است از جانب خداوند متعال که تنها نصیب بندگان خوب و برگزیده او می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان تصریح کرد: کمک کردن به نیازمندان از سیره اهل بیت(ع) است و آن بزرگواران حتی با نیازمندان و فقیران هم سفره می شدند. یک نکته بسیار مهم که دانش آموزان حتما باید دقت کنند، کمک کردن آنها به هم‌کلاسی های خود است. بخشندگی و محبت تنها از راه مادی صورت نمی‌گیرد، بلکه با انفاق علم و دانش نیز می‌توان بخشندگی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار